Potřebujete-li váš 3D model osadit do reálného pozadí, pro statický rendering postačí dobrá fotografie pořízená z vhodného místa se známou polohou a známými parametry čočky fotoaparátu (pro vytvoření shodného záběru kamery v 3ds Max).
Pokud ale chcete vytvořit animaci, s pouhou fotografií pozadí už si nevystačíte. V tomto případě je možné využít aplikace Autodesk ReCap Photo a ze série fotografií vytvořit otexturovaný 3D model ve vysokém rozlišení. Ten pak můžete osadit jako 3D objekt do pozadí scény v 3ds Max nebo Maya či jiné aplikace.
Postup tvorby skalnatého pozadí v ReCap Photo ilustruje příslušný krok postupu tvorby scény ve videu k sadě Autodesk Media + Entertainment Collection, konkrétně v čase 1:56 (do cca 7:00):
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.