Snažíte se přihlásit do počítačové aplikace Autodesk (Desktop App), nebo spustit některou aplikaci využívající cloud funkce - např. Autodesk InfraWorks, ale stále dostáváte chybové hlášení, že je služba nedostupná? Kromě potíží s internetovým připojením může mít tento problém vskutku triviální příčinu a řešení.
Stačí smazat soubor LoginState.xml, který se nachází ve složce C:\Users\[user]\AppData\Local\Autodesk\Web Services.
* [user] nahraďte názvem svého uživatelského profilu např. Bourák - C:\Users\Bourák\AppData\Local\Autodesk\Web Services
Vypněte všechny programy od společnosti Autodesk a restartujte počítačovou aplikaci. Po opětovném spuštění by mělo vše fungovat.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.