Po úspěšném přihlášení do Vaultu z Vault klienta se objeví jen prázdné okno uživatelského rozhraní, není hlášena žádná chyba:
Příčina:
Antivirový program na klientském počítači zabránil dokončení procesu přihlášení a načtení dat z Vault serveru. Dočasně vypněte antivirus a zopakujte přihlášení. Pak nastavte potřebné výjimky pro váš antivirus, aby nekolidoval s provozem Vaultu - viz např. tipy 10785 (klient) a 10077 (server).
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.