|
|
|
Moje firma má zakoupený nebo pronajatý CAD produkt se subscription s cloud kredity, ale nefunguje mi s ním spojená cloud služba (např. Fusion 360, Character Generator, ReCap 360, Civil Translator, Infraworks 360, Inventor Optimization, Rendering...).
Jakoukoliv cloud službu čerpající kredity nebo spojenou s placenou verzí musí pro váš osobní účet (Autodesk ID) povolit administrátor kontraktu ve vaší firmě - musí tedy propojit váš osobní účet s daným firemním kontraktem a nastavit, které produkty a služby smíte čerpat.
Nastavení se provádí na stránkách manage.autodesk.com, konkrétně v sekci "Spravovat uživatele".
Tlačítkem Přidat lze přidat jednoho nebo více uživatelů. U daného uživatelského účtu pak lze pomocí "Upravit přístup" zobrazit přehled dostupných produktů a služeb (případně je pomocí ">" rozkliknout. Zaškrtnutím "Přiřadit" lze pak propojit daného uživatele s nabízenými produkty a službami.
|
|
|