Pokud v 3ds Max vytváříte (rendrujete) obrázek s velmi velkým rozlišením (např. pro osvit), může (v závislosti na vaší konfiguraci PC) nastat v 3ds Max chyba "Error Creating Bitmap".
Tento problém lze obejít pomocí rendrování na více částí, které následně spojíte v některém rastrovém editoru (PhotoShop, CorelPaint...).
Nastavte rozměr výstupního obrázku například na polovinu požadované hodnoty - řekněme 6000x4500 místo 12000x9000. Proveďte čtyřikrát tzv. "Blowup render" s počátkem nastaveným na čtyři sousedící segmenty (levý-horní, pravý-horní, levý-dolní, pravý-dolní - budou se lišit počátkem regionu X,Y), které budou v editoru následně spojeny do výsledné bitmapy 12000x9000 pixelů.
Pokud ve scéně používáte Final Gathering (mental ray), musíte nejprve uložit Final Gather (FG) mapu, jinak na švech obrázků vzniknou artefakty.
Viz též Tip 3255.