ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Děkujeme za účast na konferenci CADfórum 2025 - archiv s prezentacemi byl rozeslán účatníkům
Přes 119.500 registrovaných u nás, celkem 1.103.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a proměnné prostředí AutoCADu.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoVypůjčené licence nelze vrátit

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Vypůjčené licence nelze vrátit
    Zasláno: 29.led.2010 v 10:13
Zdravím,
máme jeden pracovní notebook, na kterém jsou 2 uživatelské účty a nainstalovány 2 verze Mechanicalu. Server status mi stále ukazuje 4 vypůjčené licence na tento notebook, přestože jsem u obou uživatelů v obou programech několikrát provedl výpůjčku a vrácení. Když spustím na tomto notebooku Mechanical, objeví se mi další užívaná licence. Když vypůjčím, objeví se další půjčená. Ale ty 4 tam pořád visí.
   Moc se neorientuji ve struktuře toho výpisu - domnívám se, že je strukturovám po jednotlivých produktech/verzích a zároveň, že je tam i součet přes všechny verze.
   Existuje nějaký postup, jak to spravit? Lhůty vypůjčení jsou dost dlouhé.
   Pomohlo by přeinstalování licenčního serveru?
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Peter Jirat Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 04.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD ->2021, Revit ->2022
Stav: Offline
Bodů: 3946
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 29.led.2010 v 10:46
Původně odeslal(a) Seiner Seiner napsal(a):

   Pomohlo by přeinstalování licenčního serveru?
Nebo update, pokud tam není poslední verze serveru.
Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 29.led.2010 v 12:07
Je to ověřená zkušenost, nebo dohad?
Verzi mám tuším 11.5.0.5 - nevím, jestli existuje novější, ale mám pocit, že jsem přeinstalovával při dodání Mechanicalů a IS 2010.
 
Snažím se s licenčním serverem manipulovat co nejméně - představa, že odstavím celou firmu není moc lákavá.
 
Zkoušel jsem (přestože je to nedoporučené) vracet i volbou z LmTools, ale to mi nefunguje - na všechno mi odpovídá, že není vypůjčeno.
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 29.led.2010 v 12:22
Tak se mi nakonec zřejmě podařilo spravit pomocí VIP 6013 (nesáhnul jsem po něm hned, protože to žádnou chybu nehlásilo).
To mi spadnul kámen :-)
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Peter Jirat Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 04.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD ->2021, Revit ->2022
Stav: Offline
Bodů: 3946
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 29.led.2010 v 12:42
Původně odeslal(a) Seiner Seiner napsal(a):

Je to ověřená zkušenost, nebo dohad?
Pouze dohad, Flex měním pouze když to vyžaduje Autodesk kvůli novým verzím, jinak do toho taky nelezu.
Zpět nahoru
Peter Jirat Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 04.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD ->2021, Revit ->2022
Stav: Offline
Bodů: 3946
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 29.led.2010 v 12:48
Jeden dotaz k tomu problému: nevím jestli to došlo až do toho stadia, ale ty 4 vypůjčené licence chyběly (snížily rozsah) nebo to Flex jen hlásil, ale bylo možno je čerpat na jiném PC? Jestli je to kritická chyba nebo jen kosmetický problém, který lze nechat na pozdější zásah.
Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 29.led.2010 v 13:23
Skutečně chyběly - jinak by na to asi ani nepřišel. Uživatelé mi hlásili, že nemohou získat licenci.
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 6013:VIPChyba [1.5.-124] při vracení síťové licence.
Tip 10597:Chyba [-124.595.0]: Nelze vrátit vypůjčenou licenci
Tip 5286:VIPVrácení vypůjčené síťové licence (předčasné ukončení výpůjčky).
Tip 5138:VIPVypůjčená síťová licence mi nefunguje off-line (na odpojeném PC).
Tip 7173:Instalace SP s vypůjčenou licencí.
Tip 9128:VIPHavarijní vrácení vypůjčené síťové licence.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,211 sekund.