Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 119.000 registrovaných u nás, celkem 1.097.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Boleslav ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.led.2009 Lokalita: ČR (Pha) Používám: dříve Solidworks, teď Inventor Stav: Offline Bodů: 341 |
![]() Zasláno: 21.dub.2010 v 15:42 |
Narazil jsem na problém. Pustil jsem v poledne aktualizaci počítače, všechno doběhlo v pořádku. Spustil jsem Inventor, ukončil, spustil znovu, chvilku pracuju a najednou nic - okno Inventoru není a není ani žádná chybová hláška. Neviděl jste to už někdo?
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21952 |
![]() |
Takováhle "zmizení" bývají nejčastěji způsobena pádem driveru grafické karty. Jestli jste jej aktualizoval v rámci systémového update, může to být tím. Stáhněte si aktuální grafickou knihovnu pro Inventor (viz Download) nebo v nejhorším "couvněte" s verzí Windows driveru vaší grafické karty.
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,117 sekund.