ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoosnap setting problem ACad 2010

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
jan.anjel Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 02.čvc.2008
Lokalita: Slovensko
Používám:
AutoCAD2009, Advance Steel 2009
Stav: Offline
Bodů: 35
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: osnap setting problem ACad 2010
    Zasláno: 01.kvě.2010 v 20:35

vo verzii AutoCad Architecture 2010 instalovanej na Win 7 konntextove menu(lavy shift+prava mys-osnap setting) snap-u je nefunkcne. Ikony su rozbite, a necitatelne..

vyGooglil som nejake riesenia (celkom slusne napr. tu http://www.cadcentrum.sk/temp/3d503ca56655573530e886f68e15e2d4/AutoCAD%20Architecture%20a%20OSNAP.pdf), je to "znamy problem" neriesi to vsak problem definitivne.

Nemate nejaky iny typ na riesenie?

Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21899
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 04.kvě.2010 v 09:55

Jestli myslíte takovýto prázdný nebo poškozený dialog, tak řešení je celkem triviální - viz tip 7345 (VIP).


Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 20100504_095545_aosnap.JPG


Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 20100504_100007_aosnap2.JPG



Upravil Vladimír Michl - 04.kvě.2010 v 10:00
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
jan.anjel Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 02.čvc.2008
Lokalita: Slovensko
Používám:
AutoCAD2009, Advance Steel 2009
Stav: Offline
Bodů: 35
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 04.kvě.2010 v 11:22
zas az tak trivialne to nie je, nie som VIP... 
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21899
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 04.kvě.2010 v 14:11
V tom už vám bohužel pomoci neumíme - to je zcela na vás.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
jan.anjel Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 02.čvc.2008
Lokalita: Slovensko
Používám:
AutoCAD2009, Advance Steel 2009
Stav: Offline
Bodů: 35
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.kvě.2010 v 12:07

Ja viem, ze je to uplne na mne, ale dovolim si polemizovat zo zaradenim tohoto tipu do sekcie VIP.

O tejto chybe podla Autodesku sa vie, spominaju to tu:

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=14056444&linkID=9240617

Vy ako predajca Autodesku

(Autodesk Gold Partner (původně "PSP"), Autodesk Top Dealer 94, 95, 96, 97, 98, 99, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 i 2009, Autodesk Industry Accreditation AEC, Autodesk Industry Accreditation MCAD, Autodesk Industry Accreditation MultiMedia, Autodesk Industry Accreditation GIS, Autodesk Training Center)

poznate, ako pisete trivialny sposob ako tuto chybu opravit a podmienujete ju zakupenim sluzby (VIP) na to aby software fungoval ako ma !!!

TO je ta pridana hodnota? Mame teda ako uzivatelia produktov Autodesku ocakavat, ze v buducej verzii "zmrvia" panel napr. modify a u vas to spravite a pri kupe balicka VIP budeme moct tento panel pouzivat ?!?

Chapem zmysel sekcie VIP, mala by to byt urcita pridana hodnota, tip ,  trik, vase odpovede a vasa pomoc bola pre mna vzdy fundovana k veci a uzitocna ale podmienovat zakupenie balicka na opravu  chyby, tak to zavana tak trochu skodoradostou nad tym ze oni to pokazili a mi to vieme opravit ale iba pre VIP clenov... 

Zabudli ste , ze vy predavate tento produkt a v pripade chyby by ste sa mali sa snazit ho urobit pouzitelnym pre jeho uzivatelov bez ohladu na to ci su VIP.

Verim, ze tuto chybu odstrania servispackom, zatial budem pouzivat x sposobov ako sa da ten snap prepnut viz prdchadzajuci odkaz ktory som zadal v uvode treadu.

Skoda ze nemozem zmenit  nazov prispevku, volal by sa :

Chyba Autodesku? - Clenstvo vo VIP to spravi...

Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21899
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.kvě.2010 v 13:13
Žádné zakoupení služby není nutné - VIP přístup mají všichni zákazníci CAD Studia zdarma v rámci Subscription komerčních produktů Autodesk. Cokoliv jde opravit a vylepšit, snažíme se opravit a vylepšit a zpřístupnit všem našim uživatelům. Ostatní uživatelé mohou vyčkat až chybu opraví Autodesk. Ví o ní, takže ji velmi pravděpodobně časem opraví.
 
Prosím pochopte, že naše "výzkumy", free utility a opravy chyb Autodesku firma Autodesk nijak nehradí ani nijak nepřispívá např. na provoz webu CADforum.cz - tyto činnosti hradí firma CAD Studio z příjmů (z prodeje CAD software) od našich zákazníků a proto je především těmto zákazníkům také poskytuje. Myslím, že dost takto hrazených výsledků zpřístupňujeme i všem ostatním uživatelům. Chcete-li: "přidaná hodnota".
 
"VIP" web si nepředstavujte jako nějaký exkluzivní klub pro vyvolené - je to prostě web rozšířené podpory pro zákazníky CAD Studio.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
jan.anjel Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 02.čvc.2008
Lokalita: Slovensko
Používám:
AutoCAD2009, Advance Steel 2009
Stav: Offline
Bodů: 35
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.kvě.2010 v 15:09

Chapem, ze branite fungovanie tejto sluzby a jej podmienok to je v poriadku.  

Nespochybnujem vasu odbornost a prinos tohoto webu pre vsetkych ucastnikov fora ale vyber riesenia temy, pre potencionalnych zakaznikov produktu Autodesku, tym padom i Subscription a pristupu "zdarma" do VIP sekcie. Z vasej strany ide i sikovny tah a uznanie ze predavate nie 100% software ale v pripade ked si zakupime tento produkt u vas tak vy ho doladite.

Porozmyslam ako moj legalny AutoCad 2010 zmazem z disku a kupim si  lepsi, s ozajstnou podporou...

Mam ale dotaz: Je VIP pristup ukoncenou sluzbou Subscription skonceny?

A ak sa skonci, mam vobec moralne pravo VIP tipy po tomto obdoby si zapamatat a pouzivat, ci to uz nie je sucastou zakupeneho balicka?

Viem , ze urcite niekde mate napisane podmienky ale ak mozete odpovedzte len na tieto jednoduche otazky.  

Prosim neberte toto ako utok na vasu osobu, velmi si vazim vsetky tipy, postrehy, vasu odbornost pri odpovediach vo fore a snahu pomoct.

Nepaci sa mi ale , ze podpora produktu funguje iba po zaplateni Subscription

Ked si kupim auto, ma zaruku. Prestanu fungovat brzdy, opravia ich.

Ked si kupim software, zistim, ze nefunguje napriklad nastavenie osnap

mozem si trhnut nohou, lebo nemam zakupeny balicek Subscription..

Je toto fer?


Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21899
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.kvě.2010 v 15:38
To ale jen dovozujete vlastní závěry a podmínky použití našich služeb technické podpory.
 
Takže na vysvětlenou: nejsou podmíněny zakoupením subscription, nekončí s ukončením subscription a už vůbec není pravda, že podpora produktu funguje jen po zaplacení subscription.
 
VIP účet (jen jedna část z našich služeb podpory zákazníkům) je komerční služba, kterou nabízíme 1 rok zdarma při nákupu komerční licence (i bez subscription) nebo při jakémkoliv upgrade či obnovení subscription komerční aplikace Autodesku. Další podmínky jsou na vip.xanadu.cz nebo je zašleme na vyžádání (info@xanadu.cz).
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
jan.anjel Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 02.čvc.2008
Lokalita: Slovensko
Používám:
AutoCAD2009, Advance Steel 2009
Stav: Offline
Bodů: 35
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 19.kvě.2010 v 08:25
tento problem riesi update 2
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 7345:VIPPrázdný nebo poškozený dialog nastavení uchopování (osnap settings) v AutoCAD Architecture.
Tip 3447:VIPJak vypnout uchopení objektů ležících v určité hladině?
Tip 1472:VIPJak se zbavit uchopovacích módů (osnap) během příkazu Zoom?
Tip 8720:Chyba: Extrémně malé měřítko ignorováno.
Tip 3155:Zlepšení kvality tisku rastrů z Revitu.
Tip 2037:VIPRychlé potlačení uchopení pouhým stiskem klávesy.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,527 sekund.