Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Import souboru z ADT do 3ds Max |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Eger
Diskutér Přihlášen: 26.srp.2005 Lokalita: Czech Republic Používám: AutoCAD2015, 3dsMax2015, CADKON, Advance Stav: Offline Bodů: 65 |
Téma: Import souboru z ADT do 3ds Max Zasláno: 26.srp.2005 v 14:03 |
Pokouším se objekty vytvořené v Autodesk Architectural Desktop 2004 importovat do 3ds Max 7. Ať použiji Import nebo dile Link Manager výsledek je zcela nepoužitelný. Je potřeba požít nějakého speciálního postupu nebo se jedná o chybu a objekty z ADT v Maxovi prostě nefungují?
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21493 |
Zasláno: 26.srp.2005 v 17:48 |
Měly by. Jestli je ADT na jiném počítači, nainstalujte ADT Object Enabler. Nebo zkuste cestu do maxe přes VIZ Render (většinou ale bude stačit na stínování i on). |
|
Eger
Diskutér Přihlášen: 26.srp.2005 Lokalita: Czech Republic Používám: AutoCAD2015, 3dsMax2015, CADKON, Advance Stav: Offline Bodů: 65 |
Zasláno: 15.zář.2005 v 07:54 |
Nejsem schopen přijít na to v čem dělám chybu.Takže to ještě jednou shrnu. Model tvořím v ADT 2006 (ev. 2004) pomocí standardních stavebních objektů ADT. Mám taktéž nainstalovaný ADT Object Enabler 2006 (i 2004). Do 3ds Max 7 se výsledný soubor dwg pokouším dostat buď příkazem import (AutoCAD drawing.DWG) nebo pomocí File Link Manageru. V obou případech se soubor jeví jako by byl v linkách (vůbec nejde zobrazit ve stínovaném režimu Smooth + Highlights) a nikoli v objektech. Dokonce pokud je poslední ukládaný náhled na model v ADT v půdorysu, potom se importovaný do Maxe zobrazuje pouze jako 2D (o podobných problémech se zmiňoval jeden uživatel, ten ale hovořil o starších verzích ADT a Maxe, což předpokládám, že ADT 2006 a Max 7 nejsou ani omylem). Samozřejmě, že výsledný render = 0 (černo, nic). Jinak při exportu z ADT do formátu 3ds a následném importu do Maxe je všechno v pohodě. Není tedy náhodou problém v tom, že proxy objekty z ADT jdou importovat do Maxe pouze ve formátu 3ds a nikoli dwg? |
|
Rostislav Říha
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 03.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACA 2010 Stav: Offline Bodů: 1613 |
Zasláno: 15.zář.2005 v 08:03 |
zkuste to postaru - v adt si udelejte display konfiguraci render (tj. ve vsech pohledech se pouziva zobrazeni Model), prepnete se do ni, vyexportujte dwg model a ten by nacist jit mel....a nebo jeste vic postaru pres 3DSOUT:) |
|
Rostislav Říha
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21493 |
Zasláno: 15.zář.2005 v 08:24 |
Formát .3DS žádné proxy informace neobsahuje. Pokud máte ADT i 3ds max na tomtéž počítači, žádný Object Enabler neinstalujte. Rovněž neinstalujte přes sebe starší verze OE - aktuální verze OE umí pracovat i s daty starších verzí ADT. Jít by to takto mělo. V případě potíží též můžete z ADT exportovat DWG výkres do formátu "holého" AutoCADu - tím se zbavíte závislosti na OE. |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,711 sekund.