Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 1527 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřeno3DS Max zrcadlo

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Gohan Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 05.čvc.2011
Lokalita: Czech Republic
Používám:
3DS max
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: 3DS Max zrcadlo
    Zasláno: 05.čvc.2011 v 14:36
Ahoj, jak se da udelat normalni zrcadlo v 3D maxu? Da se vubec nejake udelat pomoci toho scanline renderu? Nekde na internetu jsem videl navody ale porad to neni uplne zrcadlo, nevypada to vubec jako zrcadlo jenom se tam neco odrazi to jako jo ale jinak to vubec nevypada dobre.
Zpět nahoru
Gohan Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 05.čvc.2011
Lokalita: Czech Republic
Používám:
3DS max
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 05.čvc.2011 v 15:05
Mam na mysli jak bych udelal material ktery by vypadal jako nuz v tutorialu still life v 3D maxu 09. Vsechno se v nem proste odrazi .
Zpět nahoru
be_em Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.úno.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT
Stav: Offline
Bodů: 865
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.čvc.2011 v 08:24
Tak chcete urobiť nôž (chróm, nerez) alebo zrkadlo??? To sú dve rôzne veci. Najjednoduchšie bude pre Vás priradiť objektu prednastavený materiál, mám pocit že pre ScanLine je sú to Proarch alebo Arch materiály, kde určite nájdete aj materiál pre sklo, chróm, nerez. Pozor! Nezameňte to s materiálmi určenými pre MentalRay. A samozrejme, kvalitný výsledok nezávisí len od materiálu ale aj od správneho nastavenia rendereru - takže na to skúste iný tutoriál.
Zpět nahoru
Gohan Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 05.čvc.2011
Lokalita: Czech Republic
Používám:
3DS max
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.čvc.2011 v 19:06
Jo to je ono ten chrom no. Ale odrazelo se v nem uplne komplet vsechno vubec nevim jak to udelat.
Zpět nahoru
be_em Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.úno.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT
Stav: Offline
Bodů: 865
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.čvc.2011 v 20:22
Nič nerobte, objektu priraďte materiál "CHROME". Ak nijako nepokazíte rendering a necháte ho v defaultnom nastavení tak tam musíte vidieť všetky odrazy. Resp. pozrite nejaký tutoriál na webe. Je toho dosť.
Zpět nahoru
be_em Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.úno.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT
Stav: Offline
Bodů: 865
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.čvc.2011 v 20:33
Mali by ste nastaviť niečo takéto:

V záložke "Templates" nájdete určite položku CHROME.

Zpět nahoru
be_em Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.úno.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT
Stav: Offline
Bodů: 865
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.čvc.2011 v 20:40
Opravujem sa. Chrome materiál je len pod Mental Ray (ArchDesign materiál). Pod Scanline sú materiály METAL, takže skúste použiť "Metal - Polished". Celú knižnicu máte tu:
3ds max HELP
Zpět nahoru
Gohan Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 05.čvc.2011
Lokalita: Czech Republic
Používám:
3DS max
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 07.čvc.2011 v 21:22
Jeste jsem se chtel zeptat jak udelam ze kdyz si udelam nejakou plane, jako material na to dam obrazek predlohy, aby se na ten obrazek dalo trochu divat pri priblizeni? Chtel bych podle nej nakreslit line, ale kdyz to priblizim tak je to rozliseni opravdu odporne a to jsem zkousel obrazky s vysokym rozlisenim a je to to same jako kdyz jsem tam dam nejaky 200x200
Zpět nahoru
Gohan Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 05.čvc.2011
Lokalita: Czech Republic
Používám:
3DS max
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 07.čvc.2011 v 23:07
A jo sice to podle toho nastaveni odrazi ale kdyz tam nemam tu luminenci tak to vypada uplne pruhledne.


Upravil Gohan - 07.čvc.2011 v 23:12
Zpět nahoru
be_em Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.úno.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT
Stav: Offline
Bodů: 865
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 08.čvc.2011 v 07:24
V súčasnosti neuvidíte bitmapu vo viewporte úplne dokonale, bude to vždy nejaké kockaté aj keď dáte veľkú bitmapu. Pomôže nastavenie Customize - Preferences - Viewports - Configure Driver - zväčšite hodnoty aspon na 256 alebo 512. Ale moc sa s tým nehrajte.

Hodnoty materiálu zatiaľ neupravujte, nechajte všetko prednastavené tak ako je v materiáli "METAL - POLISHED". A hodnota Luminance má byť =0 nakoľko by ste toho urobili svietiaci objekt (horeuvedený obrázok je iba ako príklad, hodnoty podľa toho neupravujte).

Na webe je obrovský počet tutoriálov pre 3ds max. Treba hľadať.

CHROME

Inak, úplne presne Vám neopoviem lebo ja nepoužívam v 3dsmax scan line renderer ale Mental Ray. Takže alternatívne si nastavte renderer na Mental Ray a ako materiál môžte použiť ArchDesign - CHROME.
Zpět nahoru
Rasputin Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 09.čer.2011
Lokalita: Slovensko
Používám:
3DsMax 2012
Stav: Offline
Bodů: 6
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 13.čvc.2011 v 18:45
Pokial chces chrome amterial tak skus toto (je to jednoduche a plni to ucel Smile).

1. Otvor material editor.
2. Zmen standard na raytrace
3. Do slotu "reflect" daj mapu "falloff"
4. Zmen "falloff type" na "fresenel"
5. Zmen (stale v fall....) Index of Refraction na 10
6. hotovo

daj tam daco od coho sa to bue odrazat a je :)

T


3D-Sphere Administrator and founder of 3D-Sphere
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 1687:VIPJak v 3D Studiu vytvořit zrcadlo bez použití raytracingu?
Tip 2120:Problémy po použití rovinného zrcadla ve VIZ 4.
Tip 6010:VIPJak změnit obrázek odrážený na lesklých plochách v Inventoru?
Tip 3195:VIPJak zprovoznit funkci DWG-Link (VIZ) i v 3ds max?
Tip 11470:Mohu spouštět 3ds Max Interactive na jiném počítači?
Tip 3790:Co je formát .W3D a jak jej načíst do 3ds max?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,918 sekund.