Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.092.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
kokiisek ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 28.led.2010 Lokalita: ČR (OL) Používám: inventor2012, Vault2012 Stav: Offline Bodů: 19 |
![]() Zasláno: 27.říj.2011 v 16:20 |
Vlastníme 3 licence na inventor 2012. 2 pc kde je inventor nainstalován jedou jak mají, ale na 3. pc máme trošku problémy se zařazováním. Všechny PC byli instalovány zároveň a mají namapované stejné cesty do databáze vault.. Se soubory ve Vaultu pracujeme všichni tři, ale jen na jednom pc, když něco vydáme tak už to nezařadíme.. Možnost zařadit tam ovšem je.. Když chceme soubor zařadit, vše proběhne bez problémů, Soubor zmizí z pc ( po zaškrtnutí políčka zařadit a odstranit z počítače), ale ve Vaultu je pořád napsáno vydáno pro uživatele "xxx", ikdyž už je soubor zařazen. V pondělí jsme takto ztratili přes 300 výkresů, které ještě nebyli ve Vaultu zařazeny. Vždy po ukončení zakázky, všechny výkresy zařazujeme do Vaultu a tak jsme to také udělali.., jak už je popsáno výše.. zařadit soubor, soubor zmizel z pc, ale už se neukázal ve Vaultu...
Dříve jsme měli inventor 2010 a Vault 2010 a všechno bylo nastavené jako nyní a fungovalo to...
Už si s tím nevíme rady... :( :( můžete někdo pomoci? |
|
![]() |
|
horalek ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
ARKANCE support ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 03.zář.2004 Lokalita: Czech Republic Používám: Inventor, Vault Pro, AutoCAD M, PLM, Fusion Stav: Offline Bodů: 432 |
![]() |
Toto je opravdu velmi nezvyklé. Nalézt problém nebude jednoduché, je nutné jít cestou rozdílů mezi stanicemi (systém, ServicePacky, antiviry, ..). Co se týká Vaultu, vypadá to, jako by jste byli špatně přihlášeni do Vaultu (ač je to divné tak jiný server, nebo co je pravděpodobnější, jiný uživatel). Musíte být správně přihlášeni do Vaultu hlavně v Inventoru. Ověřte např. stejné nastavení času a datumu.
V tomto případě si při zařazování vypněte vymazání souboru z pracovní složky.
Nejlépe by asi bylo objednat si návštěvu některého z našich techniků.
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,188 sekund.