Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 119.000 registrovaných u nás, celkem 1.099.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
mr.chain ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() ![]() Přihlášen: 13.kvě.2009 Lokalita: ČR (HK) Používám: Inventor2015,CadKey,Vault Professional Stav: Offline Bodů: 140 |
![]() Zasláno: 24.úno.2012 v 10:24 |
Dobrý den, již delší dobu se potýkám s takovým to problémem.
Při zařazování výkresů do Vaultu professional se Inventor 2011 kouskne a po proklikání zmizí úplně. Toto se děje nahodile, bez ohledu na to co je spuštěno. děje se to, tak 4-5x za hodinu. Mám praconí stanici HP xv4600, Intel Core2Quad, 8GBRAM, Quadro FX1800 1GB, NOD 32. Ješte dodám, že technik z Cadstudia si s tím neporadil. Inventor 2011, 64bit,build553,Release:2011 SR SP2
|
|
Nejsem konstruktér, jsem obkreslovač...
|
|
![]() |
|
maiklss ![]() TOP uživatel ![]() ![]() Přihlášen: 08.říj.2008 Lokalita: ČR (VY) Používám: Inventor Stav: Offline Bodů: 1627 |
![]() |
vault jste si instaloval sám a nebo to instaloval technik z cadstudia?
|
|
![]() |
|
mr.chain ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() ![]() Přihlášen: 13.kvě.2009 Lokalita: ČR (HK) Používám: Inventor2015,CadKey,Vault Professional Stav: Offline Bodů: 140 |
![]() |
Software i hardware Cadstudio, a to včetně serveru.
|
|
Nejsem konstruktér, jsem obkreslovač...
|
|
![]() |
|
flesar ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 15.lis.2005 Lokalita: ČR (JČ) Používám: AIP 2009 Stav: Offline Bodů: 641 |
![]() |
A nemohla to způsobit nějaká aktualizace systému, aplikací nebo změna nastavení sítě? Zkuste popřemýšlet a eventuelně se vrátit k nějakému staršímu bodu obnovy.
|
|
![]() |
|
Fiki ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 07.čer.2010 Lokalita: ČR (HK) Používám: AutoCAD Stav: Offline Bodů: 44 |
![]() |
Zdravim, mel jsem stejny problem s padanim inventoru pro zarazovani, avsak vyresilo se to tak ze se zrusilo rizeni uzivatelskych uctu a technik z cadstudia si pohral s nastavenim antiviru (eset nod32), sedel u toho asi dve hodiny a ja vim kulovy co stim vyvadel, taky hodne telefonoval. Pak uz mi program nepadal jen se obcas "zadrhnul", ale vse se zarazovalo jak ma.
|
|
![]() |
|
Martin.Vanecek ![]() ARKANCE support ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 23.lis.2010 Lokalita: ČR (KV) Používám: AutoCAD, Inventor, Vault pro, AutoCAD ecscad Stav: Offline Bodů: 86 |
![]() |
Dobrý den
Toto je opravdu obecné zadání, obrátil bych se na naši technickou podporu pro další řešení Je třeba nakouknout do Logů, případně doplnit service packy, pohrát si s antivirem a spoustu dalších voleb Jako náš zákazník CAD studia naleznete podporu na www.helpdesk.cadstudio.cz V základu bych vyzkoušel práci pod jiným uživatelským účtem, pak prověřil ty SP a Updaty (nalaznete v sekci download) také bych na test zkusil práci bez antiviru (pozor některé i když dáte vypnout tak "něco dělají, takže je nutno odinstalovat)(Pozor poslední rada znamená bezpečnostní riziko a je tedy nutno se po dobu testování chovat obezřetně a s ohledem na tento fakt) Pro přirovnání pokud řeknete že máte Fabii 1.2, taky nebudu vědět proč nejede ;-) S pozdravem Martin Vaněček |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,445 sekund.