ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Děkujeme za účast na konferenci CADfórum 2025 - podívejte se na reportáž
Přes 119.900 registrovaných u nás, celkem 1.104.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a proměnné prostředí AutoCADu.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoAutodesk ID -- smazání účtu?!

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Firestone Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 09.úno.2009
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
převážně LT verze ACADu
Stav: Offline
Bodů: 297
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Autodesk ID -- smazání účtu?!
    Zasláno: 17.dub.2012 v 15:32
Zdravím,

už nějakou dobu se pokouším smazat účet Autodesk ID, ale nedaří se :( Při zalogování se na patřičné stránce je tam volba Odebrat účet, ale když ji zvolím, tak naběhne pouze formulář k editaci existujícího účtu -> tj. žádná volba smazání účtu.
Neporadí někdo, jak se účtu zbavit?
Díky za případné info.
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 22020
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.dub.2012 v 17:03
Jde o registrace nebo o účet na webech Autodesku? Pro správu Autodesk ID slouží adresa https://accounts.autodesk.com ale ta myslím přímé vymazání nepodporuje. Proč potřebujete účet vymazat? Nejde jej jen nechat spát?
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Firestone Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 09.úno.2009
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
převážně LT verze ACADu
Stav: Offline
Bodů: 297
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.dub.2012 v 17:27
Vyvstala totiž situace, kdy jsem potřeboval změnit mailový kontakt při Subscription Center, ale přitom jsem zjistil, že už mám k tomuto mailu svázaný jiný účet (založený při pokusech s Autodesk WS). Tím se stalo, že mě systém nepovolil mail změnit díky kolidaci mailů, resp. vytvořených účtů.

Situaci jsem prozatím vyřešil tak, že jsem si změnil mail u účtu, který nevyužívám a mailovou adresu jsem použil ke změně, kterou jsem potřeboval udělat. Ale je to takové krkolomné. Zarazilo mě, že nejde účet zcela zrušit.
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 22020
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.dub.2012 v 17:34
Ten váš postup je správný.
 
Nemožnost zrušení účtu bývá u těchto registrační systémů obvyklá. U systémů, které něco posílají se provádí jen deaktivace, u účtů, kde jde jen o autentizaci, nebývá ani deaktivace. Systém má pod vaším číslem už označené záznamy v diskusích, downloadech a dalších protokolech, takže fyzickým zrušením účtu by tyhle údaje zůstaly "bezprizorní". Mimochodem, stejnou absenci "vymazání" účtu má i CADforum.cz a podobné kolize e-mail adres řešíme na vyžádání ručně.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Firestone Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 09.úno.2009
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
převážně LT verze ACADu
Stav: Offline
Bodů: 297
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.dub.2012 v 17:39
Tím pádem bych to nechal tak, jak jsem to vyřešil. Děkuji za ochotu.
Zpět nahoru
Firestone Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 09.úno.2009
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
převážně LT verze ACADu
Stav: Offline
Bodů: 297
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.dub.2012 v 18:57
Ještě bych se rád poptal na jednu věc -- chodí nám maily, když se nainstaluje nějaká licence ACADu (např. při upgradu verze ACADu) a proto jsem ten mail měnil (v Subscription Center), aby to chodilo na jiný, než na stávající.
Ale ani po změně mailu to nepřestalo chodit na původní mail. Neporadil by někdo, kde by se toto mělo změnit?

EDITED: Tak zdá se, že to chtělo nějaký čas, aby změna dostatečně "probublala". Už to chodí...


Upravil Firestone - 17.dub.2012 v 20:53
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 10683:VIPCo je to Podnikový účet nabízený v přihlašování přes Autodesk ID?
Tip 10503:VIPUživatelské jméno aplikace Revit musí odpovídat účtu Autodesk ID.
Tip 12769:Kde získat "Account ID" mého účtu BIM 360?
Tip 13124:Mohu se z jednoho počítače přihlásit dvěma různými účty na licence dvou různých produktů Autodesk?
Tip 9878:Jak změnit e-mailovou adresu ve vašem účtu "Autodesk ID"?
Tip 11574:Co je to propojený účet (linked account) v Autodesk Account?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,359 sekund.