ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 119.000 registrovaných u nás, celkem 1.098.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
Registrujte se na konferenci CADfórum 2025 - automatizace navrhování
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoAutodesk 360 -- automatické ukládání do cloudu?

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Firestone Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 09.úno.2009
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
převážně LT verze ACADu
Stav: Offline
Bodů: 294
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Autodesk 360 -- automatické ukládání do cloudu?
    Zasláno: 03.kvě.2012 v 14:51
Zdravím,

rád bych "nasál" nějaké informace ohledně fungování Autodesk 360, konkrétně možnost automatického ukládání do cloudu během práce.
Mám účet (na který jsem při spuštění AutoCADu 2013 přihlášen), který mně hlásí 25 GB volného místa, dnes to zkouším, ale na cloud se mně prozatím nic neukládá.
Nemá s tím někdo nějaké hlubší zkušenosti, kde by mohla být chyba?
Díky za jakékoli info.

EDITED: Tak je zdá se problém s klientem pro synchronizaci (AdSync -- Autodesk Sync), který se po naběhnutí OSu nespustí a zahlásí chybu :( Na druhém počítači je situace stejná...


Upravil Firestone - 03.kvě.2012 v 15:05
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21967
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 03.kvě.2012 v 15:29
Ono to není úplně "během práce", ale "při každém uložení". Nastavení se řídí příkazem MOŽNOSTIONLINE. Ale vyžaduje fungující komponentu AdSync - ověřte nastavení proxy serveru ve vaší síti.
 
Ruční odeslání (nezávislé na AdSync) je možné pomocí karty Online v ribbonu, pak např. příkaz OpenOnMobile.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Firestone Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 09.úno.2009
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
převážně LT verze ACADu
Stav: Offline
Bodů: 294
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 03.kvě.2012 v 15:46
Děkuji za reakci, ale zdá se, že bude problém v AdSync. Zkoušel jsem ho párkrát odinstalovat/nainstalovat s pomocí tohoto odkazu, ale chyba se stále opakuje. Bez toho návodu nešel Autodesk Sync ani odinstalovat :(
Na druhém počítači zcela stejný problém.


Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 20120503_154558_error.PNG




Upravil Firestone - 03.kvě.2012 v 15:47
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21967
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 03.kvě.2012 v 16:15
Měl jste na počítači beta verzi nějakého produktu řady 2013? V tom AdSync je nějaká kolize, na řešení se v továrně pracuje.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Firestone Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 09.úno.2009
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
převážně LT verze ACADu
Stav: Offline
Bodů: 294
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 03.kvě.2012 v 16:32
No právě neměl. A na tom druhém taky nic takového nebylo.
Zpět nahoru
jirka.h Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 22.bře.2009
Lokalita: ČR (SČ)
Používám:
Revit, AutoCAD
Stav: Offline
Bodů: 40
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 03.kvě.2012 v 16:40
Automatická synchronizace s Cloudem mi také nikdy nefunguje. Stále to dokola hlásí, že byl překročen časový limit. Přes webové rozhraní tam ale ručně nahraju výkresy bez problémů. Žádné jiné chybové zprávy to nehlásí (AdSync se spouští bez problémů).
Zpět nahoru
Firestone Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 09.úno.2009
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
převážně LT verze ACADu
Stav: Offline
Bodů: 294
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 04.kvě.2012 v 08:06
AdSync hlásí chybu (hned po tom naběhnutím OSu a pak při nabíhání ACADu), ale např. namapování cloudového úložiště funguje bez problémů a nahrát na vzdálený disk jde (přímo z Win je nová disková jednotka).
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 9155:Mám zapnuté ukládání do cloudu, ale z AutoCADu nově uložený výkres tam není.
Tip 12256:Desktop Connector vs. Spustit jako správce
Tip 13312:Jaká je kapacita úložiště ve Fusion 360 a kolik uživatelů mohu přidat do Team účtu?
Tip 8556:Nastavení parametrů web cloudu v AutoCADu.
Tip 13474:V tabulce nástrojů Fusion 360 mi zmizela možnost ukládání nástrojů na cloud.
Tip 9831:Přihlášení na Autodesk 360 a online sdílení souborů.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,199 sekund.