Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Nefunguje online nápověda - Inventor 2013 |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
rychetsky
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 09.bře.2009 Lokalita: ČR (VY) Používám: AutoCAD 2019, Inventor 2019, SolidWorks 2019 Stav: Offline Bodů: 313 |
Téma: Nefunguje online nápověda - Inventor 2013 Zasláno: 02.lis.2012 v 11:34 |
Dobrý den,
když chci zobrazit v Inventoru online nápovědu pomocí F1, tak se mi to nepodaří a vyskočí mi pokuze hláška "Přístup k nápovědě vyžaduje přístup k internetu." C:\Program Files\Autodesk\Inventor 2013\Local Help\HELP_INFORMATION.htm Přitom přístup na internet mám a nápověda v Autocadu mi funguje normálně. Mohl by mi někdo poradit, kam se ta Inventorovská nápověda snaží připojit, abych se podíval, zda mi to neblokuje firewall? Díky za každý tip.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21432 |
Zasláno: 02.lis.2012 v 13:42 |
Pro online nápovědu leze Inventor na http://wikihelp.autodesk.com
Pokud se nezdaří, takto se můžete přepnout na lokální verzi nápovědy:
|
|
David Nejerál
Arkance Systems support Arkance Systems Přihlášen: 01.úno.2012 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCAD, Inventor, Vault Stav: Offline Bodů: 14 |
Zasláno: 06.lis.2012 v 16:18 |
Může to být způsobeno nastavením proxy serveru, který blokuje (a nebo pozdrží) dotaz na online nápovědu, takže dojde k automatickému přesměrování na offline nápovědu (jde o nastavení lokální sítě ve vaší firmě). Řešení, jak to obejít je popsáno v příspěvku výše.
|
|
Vaclav Hryz
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Diskutér Přihlášen: 05.říj.2004 Lokalita: Czech Republic Používám: Mechanical2023,Inventor2023,VaultProfessional2023 Stav: Offline Bodů: 29 |
Zasláno: 24.led.2013 v 10:48 |
Dobrý den,
možná Vám to už funguje, ale kdyby ne. Narazili jsme na tento problém také. Nemáte/nemě jste náhodou problém se zobrazováním odkazů z mailu? Problém byl v prohlížeči internetu. Pomohl kompletní reset Internet Exploreru (Nástroje -> Možnosti internetu -> karta Upřesnit -> Obnovit...). Uživatel se dušoval, že v IE nic nenastavoval. Ale problémy se množili a nakonec jsme zjistili, že to způsobila nekorektní instalace Inventoru (instalace na pozadí z image, uživatel vypnul pc dřív). Přeji hezký den V. Hryz |
|
Vaclav Hryz
VUKV a.s. Bucharova 1314/8 CZ - 158 00 PRAHA 5 mailto:hryz@vukv.cz |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,869 sekund.