Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Servis pack 1.1-Inventor 2013 |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Reee
Diskutér Přihlášen: 29.dub.2011 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor, Autocad Stav: Offline Bodů: 61 |
Téma: Servis pack 1.1-Inventor 2013 Zasláno: 03.lis.2012 v 18:50 |
Po instalaci servis pack 1.1 do Inventoru 2013 se sice inventor otevře ale ztuhne. Nevíte co děláme špatně?
|
|
Jan Videcký
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Arkance Systems support Arkance Systems Přihlášen: 12.lis.2010 Lokalita: ČR (OS) Používám: Inventor, Vault Stav: Offline Bodů: 67 |
Zasláno: 05.lis.2012 v 09:08 |
Dobrý den,
promažte adresář TEMP ve Windows, případně zkuste přihlášení pod jiným účtem ve Windows. Provedli jsme instalaci SP1.1 na mnoha stanicích a k mrznutí INV nedocházelo. Hezký den, Videcký Jan |
|
Ing. Jan Videcký, konzultant
Arkance Systems CZ s.r.o. Autodesk Platinum Partner – CAD/GIS řešení https://www.arkance-systems.cz/ www.cadforum.cz blog.cadstudio.cz |
|
Reee
Diskutér Přihlášen: 29.dub.2011 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor, Autocad Stav: Offline Bodů: 61 |
Zasláno: 06.lis.2012 v 06:25 |
Takže nakonec se to povedlo - tzn. pomohlo to, když jsem se přihlásil pod jiným účtem ale nepomohlo promazání adresáře Temp. Tzn. asi je důležité z jakého účtu Inventor byl instalován? a dá se s tím něco dělat, aby běžel i na jiném účtu? JInak se zdá, že inventor výrazně zrychlil načítání.
Díky předem Upravil Reee - 06.lis.2012 v 06:26 |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21434 |
Zasláno: 06.lis.2012 v 07:16 |
Zrychlení některých operací po SP1.1 máme hlášeno od více uživatelů.
Řešení ve spuštění Inventoru pod jiným účtem znamená, že se Inventoru nějak "nelíbí" ten původní profil. Nastavení původního profilu je uloženo v Registry, ve větvi HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk\Inventor\RegistryVersion17.0
Pokud nemáte nějaká nastavení, o která nechcete přijít a tuto větev z Registry vymažete (raději jen přejmenujete), Inventor si vytvoří novou, čerstvou, implicitní. Pozor, jde o větev v HKCU, ne v HKLM! Jako u všech operací s Registry, postupujte opatrně.
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,910 sekund.