Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 5301 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoAutodesk 360 Rendering - sync error

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
NeumimTo Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 29.lis.2012
Lokalita: ČR (VY)
Používám:
Revit 1203
Stav: Offline
Bodů: 11
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Autodesk 360 Rendering - sync error
    Zasláno: 09.led.2013 v 16:30
Dobrý den,

do dnešního dne jsem dělal několik rendrů z programu Revit 2013 pomocí služby Autodesk 360 (rendrování ve službě Cloud).

Dnes jsem chtěl odeslat k rendru další obrázky, vše se odešle a v galerii rendrů vidím, že se tam něco rendruje, ale po asi hodině mi vyjede chyba synchronizace.
 Konkrétně je to tato hláška: 

Autodesk 360: Sync Error: An error occurred while synchronizing your documents with Autodesk 360

Co stím? 

Děkuji
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21488
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.led.2013 v 23:06
Může to být dočasný problém spojení nebo chyba komponenty Autodesk Sync. Máte aplikovaný SP1?
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - www.arkance-systems.cz
(podpora viz hd.cads.cz)
Zpět nahoru
NeumimTo Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 29.lis.2012
Lokalita: ČR (VY)
Používám:
Revit 1203
Stav: Offline
Bodů: 11
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.led.2013 v 17:01
Původně odeslal(a) Vladimír Michl Vladimír Michl napsal(a):

 Máte aplikovaný SP1?

SP1 aplikovaný mám, ale nepomáhá to. Bohužel to stále nefunguje a nevím co stím. Na tech. podpoře mi napsali ať nainstaluji toto http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=20679231&linkID=9273944 , ale když chci tuto aktualizaci instalovat tak to píše:

"Verzi aktualizace nebylo možné nainstalovat, protože očekávaný produkt Autodesk nebyl ve vašem počítači nalezen. Ujistěte se, že používáte správnou verzi aktualizace pro daný produkt"
Zpět nahoru
NeumimTo Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 29.lis.2012
Lokalita: ČR (VY)
Používám:
Revit 1203
Stav: Offline
Bodů: 11
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 11.led.2013 v 16:10
Přišel jsem na zajímavou věc. V jiných projektech mi rendering funguje (na stejné šabloně). Myslíte, že mám dělat projekt znova nebo to lze nějak opravit?

Děkuji
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21488
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 11.led.2013 v 16:25
Service Pack Revitu s tou chybou Sync nemá nic společného - ten tip se odkazuje na SP1 pro službu Sync.
 
Pokud to dělá jen u některých projektů, může to být problém objemu dat nebo odkazů na neexistující komponenty projektu (CAD soubory, obrázky...).
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - www.arkance-systems.cz
(podpora viz hd.cads.cz)
Zpět nahoru
NeumimTo Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 29.lis.2012
Lokalita: ČR (VY)
Používám:
Revit 1203
Stav: Offline
Bodů: 11
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 15.led.2013 v 15:23
Dobrý den,

udělal jsem projekt znova a na stěny vložil celkem 2 různé materiály. Nic jiného jsem nějak neobarvoval. Když chci renderovat, tak se dějě to samé co předtím, ale ještě před renderingem na mě vyletí tato hláška:
Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 45741/Výstřižek.JPG


Chápu to tak, že chybí nějaké textury a proto  se nedaří rendrování. Jak tyto textury případně doplnit? Mohu zaslat projekt, pokud to chcete zkusit vyrendrovat.

Děkuji a přeji hezký den
Zpět nahoru
KoudelkaJiri Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér
Arkance Systems - Autorizovaný dealer Autodesk
Arkance Systems

Přihlášen: 09.říj.2012
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Revit
Stav: Offline
Bodů: 40
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 16.led.2013 v 12:57
Vypadá to, že máte poškozenou Autodesk Material Library, která se standardně instaluje s Revitem.
Podívejte se, zda máte dané soubory v tomto umístění:

c:\Program Files (x86)\Common Files\Autodesk Shared\Materials\2013\assetlibrary_base.fbm\Mats\Metal\external.dependency\Simple_Metal_Mtl_Break_pattern.jpg

Jestliže ne, bylo by vhodné přeinstalovat Material Library z instalačního média. Jestliže je poškozená jen část, bude nutné nejdříve odinstalovat přes Ovládací panely...
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 9132:VIPJak řešit komunikační a paměťové problémy komponent Autodesk Sync?
Tip 9155:Mám zapnuté ukládání do cloudu, ale z AutoCADu nově uložený výkres tam není.
Tip 8685:Chyba připojení na Autodesk 360 - služba je dočasně nedostupná.
Tip 4631:Error 407 při pokusu o instalaci Revit obsahu.
Tip 10295:Použití cloud renderingu ve Fusion 360.
Tip 8920:Jak vypnout proces Autodesk Sync (AdSync.exe)?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 1,471 sekund.