Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
stety2 ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 20.srp.2012 Lokalita: ČR (VY) Používám: 3ds max 2012 Stav: Offline Bodů: 7 |
![]() Zasláno: 22.led.2013 v 21:16 |
Dobrý den,
Potřeboval bych poradit. Mám model ten mám otexturovaný, když vytvořím nový polygon (Přes Editable Poly>Polygon>Create) Tak někdy se mi textura vykreslí dobře ale někdy z druhé strany polygonu (Např. zevnitř modelu) A já bych potřeboval vědět jak mám udělat aby se vykreslovala z venku modelu protože jinak je zevnitř a venku je průhledná. (Jediné na co jsem přišel je ho otočit ručně ale to není možné pokud ho mám přichycený k jiným polygonům, vertexům...) Děkuji za případnou odpověď. |
|
![]() |
|
Biolit ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 09.bře.2007 Lokalita: ČR (MS) Používám: 3dsmax Stav: Offline Bodů: 162 |
![]() |
v editpoly oznac dany polygon a tlacitko"flip"
|
|
![]() |
|
stety2 ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 20.srp.2012 Lokalita: ČR (VY) Používám: 3ds max 2012 Stav: Offline Bodů: 7 |
![]() |
Děkuji, bylo to tak jednoduché.
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,504 sekund.