Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 5058 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoProblém s cloudem

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
ETrost Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 24.srp.2006
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD
Stav: Offline
Bodů: 22
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Problém s cloudem
    Zasláno: 21.bře.2013 v 17:32
Používám tablet a v AutoCADu mám zapnuté ukládání kopie výkresů do cloudu, abych měl na tabletu vždycky aktuální verzi výkresu. Někdy se mi stane, že se výkres uloží, AutoCAD se ukončí, ale když se podívám z AutoCADu WS na tabletu, tak v cloudu ten nově uložený výkres nenajdu. 
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21493
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 21.bře.2013 v 17:39
To se stát může. Do cloudu se totiž výkres neukládá rovnou (to by zdržovalo). Uloží se nejdřív lokálně a pak se služba Autodesk Sync postará o jeho automatické přenesení do cloudu Autodesk 360. To může chvilku trvat, takže v cloudu se výkres objeví třeba až za minutu, dvě. Pokud ukončíte AutoCAD a hned vypnete/uspíte/odpojíte počítač, bude výkres sesynchronizován s cloudem až při příštím spuštění.
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - www.arkance-systems.cz
(podpora viz hd.cads.cz)
Zpět nahoru
ETrost Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 24.srp.2006
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD
Stav: Offline
Bodů: 22
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 21.bře.2013 v 17:42
Aha, díky, to je dobré vědět. Takže mám po uložení vždycky raději chvíli počkat? Jak dlouho?
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21493
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 21.bře.2013 v 17:48
Nemusíte nějak "uměle" čekat, případné kolize (nová verze, apod.) si vyřeší Autodesk Sync. Jediné pravidlo je nevypínat hned počítač, pokud potřebujete mít výkres ihned po uložení aktualizovaný v cloudu. Synchronizace probíhá s taktem 1 minuta, plus nějakou dobu trvá upload samotného DWG - záleží na jeho velikosti a rychlosti vašeho připojení. Typicky by ale 2 minuty měly stačit.
 
V samotném cloudu pak ještě chvíli trvá vytvoření náhledu, ale to už nemusíte řešit, náhled není nutný pro přístup z mobilního AutoCADu WS.
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - www.arkance-systems.cz
(podpora viz hd.cads.cz)
Zpět nahoru
Firestone Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 09.úno.2009
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
AutoCAD 2016 LT
Stav: Offline
Bodů: 283
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 13.kvě.2013 v 09:08
Zdravím,

otevíral jsem téma ohledně našich problémů se synchronizací nastavení uživatelského prostředí (synchronizace přizpůsobení). Reakce se žádná nenašla, tak bych si dovolil toto téma otevřít i zde. Nepoužívá někdo tuto funkcionalitu?

Děkuji za případné reakce.
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 12256:Desktop Connector vs. Spustit jako správce
Tip 9166:Ikonka Autodesk 360 a řízení synchronizace s cloudem (2014).
Tip 9155:Mám zapnuté ukládání do cloudu, ale z AutoCADu nově uložený výkres tam není.
Tip 13136:Mohu používat Dropbox, OneDrive nebo Google Disk pro sdílení projektů Inventoru?
Tip 12791:ReCap Photo hlásí chybu "Not enough space for uploading files and processing" při vytváření projektu.
Tip 10174:Proč nemám dostupné plné verze cloud aplikací?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,770 sekund.