ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.094.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoPotvrzení HULA

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Peter Jirat Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 04.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD ->2021, Revit ->2022
Stav: Offline
Bodů: 3944
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Potvrzení HULA
    Zasláno: 10.čvc.2013 v 10:00
Dobrý den, dříve když jsem někomu nainstaloval produkt s HULA, tak mi přišlo na email potvrzení o aktivaci. Teď už nic nechodí. Je to normální stav, nebo je někde chaos s emailem?

Díky
Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.čvc.2013 v 10:05
IMHO není - mně potvrzení chodí.
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Peter Jirat Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 04.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD ->2021, Revit ->2022
Stav: Offline
Bodů: 3944
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.čvc.2013 v 11:28
Díky, tak jdu na support.

Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 10241:Jak si vyžádat fyzická média nebo domácí licenci produktu Autodesk?
Tip 10333:Licence pro domácí použití (Home Use) u CAD pronájmů.
Tip 9416:Jak reaktivovat expirovanou domácí licenci CAD aplikace?
Tip 14582:Jak se zbavit potvrzování kótovacího textu v AutoCAD Mechanical?
Tip 13916:AutoCAD mi po prvním spuštění hlásí, že už uplynuly 3 dny mého Trial období.
Tip 10120:Nefungující připojení na WMS zdroj dat v Civil3D 2015.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,094 sekund.