Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Projekty |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Hrnčíř
TOP uživatel Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (JM) Používám: Inventor 2017 Stav: Offline Bodů: 407 |
Téma: Projekty Zasláno: 20.srp.2013 v 08:12 |
Dobrý den,
doposud jsem používal Inventor 2013 na Windows XP Professional. Projekty jsem měl v adresáři D:\dokumenty\Inventor\Název projektu. Nyní mám Inventor 2014 na WIN7 Professional na disku C: a projekty zůstaly na disku D: na původním místě. Když v Inventoru kliknu na ikonku Projekty, tak se zobrazí hláška: Následující projekty nelze na disku nalézt. Při vyhledávání těchto projektů může docházet k potížím s výkonem. Po kliknutí na tlačítko OK, nebude aplikace Inventoru příště tyto projekty vyhledávat. Neměl jsem odvahu kliknout na OK (nevím jestli bych se k původním projektům pak dostal). Po kliknutí na STORNO se objevil panel s původními projekty a lze vytvořit nový projekt. Proč se ta hláška objevuje a jak se jí zbavit? Nebo nová instalace předpokládá projekty v jiném adresáři? Děkuji za informaci.
|
|
Navara
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Arkance Systems support Arkance Systems Přihlášen: 08.zář.2008 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor Stav: Offline Bodů: 1637 |
Zasláno: 20.srp.2013 v 09:07 |
Po kliknutí OK v žádném případě nedojde ke ztrátě dat. Pro vyhledávání projetových souborů používá inventor zástupce (soubory .lnk). Tato hláška se zobrazuje pokud tento zástupce ukazuje na neexistující umístění, nebo pokud nastane nějaký jiný problém se zástupcem. Po kliknutí OK dojde k odstranění těchto odkazů a následně je možné je znova vytvořit použitím tlačítka Procházet...
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,547 sekund.