Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 5137 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoReset hlavy v plotru

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Peter Jirat Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 04.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD ->2021, Revit ->2022
Stav: Offline
Bodů: 3927
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Reset hlavy v plotru
    Zasláno: 27.zář.2013 v 11:55
Zdravím, nevíte někdo, zda lze a jakým způsobem zresetovat hlášení plotru o končící životnosti tiskové hlavy pro HP DesingJet 4000PS (42")? Je potřeba dotisknout projekt...
Zpět nahoru
Buba Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 05.říj.2005
Lokalita: Slovensko
Používám:
AEC Collection
Stav: Offline
Bodů: 1688
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 27.zář.2013 v 13:03
Cancel key (X)
Zpět nahoru
Buba Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 05.říj.2005
Lokalita: Slovensko
Používám:
AEC Collection
Stav: Offline
Bodů: 1688
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 27.zář.2013 v 13:04
Zpět nahoru
Defter Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 02.led.2006
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
AutoCad/LT, AIS/AIP, MDT, Revit
Stav: Offline
Bodů: 276
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 27.zář.2013 v 13:06
To je ale čistítko. Obávám se, že když se plotter rozhodne, že je hlava K.O. tak s tím už moc neuděláte (pouze vyměnit za náhradní). Občas se mi ji povede na pár tisků rozchodit vyndáním, vyčištěním kontaktů a opětovným usazením, ale nemívá to dlouhého trvání.

Upravil Defter - 27.zář.2013 v 13:09
Administrace AIS,AIP,MDT,AutoCad/LT,Revit. Správa klientské a serverové platformy MS.
MCTS:Windows Vista;Windows 7;Exchange 2010
MCSA2003:Messaging
MCITP:Server Administrator
MCSA:Windows Server 2012
Zpět nahoru
Peter Jirat Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 04.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD ->2021, Revit ->2022
Stav: Offline
Bodů: 3927
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 27.zář.2013 v 21:02
Díky, nakonec to byla jen čistící část, která ještě šla vyměnit. A náhradní hlavy pak stihne dodavatel dodat...
Stejně je ale zajímavé, že plotr má u některých hlav poznámku Out of warranty, ale klidně tiskne. To znamená, že je pro něj rozhodující skutečný fyzický stav hlavy (popř. množství inkoustu, které hlavou proteklo) a ne délka použití - to mi přijde lehce pozitivní :-)
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 8275:Jak zabránit zaschnutí inkoustu v plotru HP Designjet?
Tip 3423:VIPZrychlení tisku z RIP software na DesignJet 5x00
Tip 3261:Proč plotr DesignJet najednou tiskne jen v jednom směru?
Tip 1503:Jaká je záruka na spotřební materiál HP plotrů?
Tip 1845:Jak čistit tiskové hlavy HP DesignJetů řady 1000 a CP?
Tip 3717:Jak provést reset síťové JetDirect karty na DesignJet 500?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,639 sekund.