ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.095.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoProblém instalace AutocadLT 2014

 Odpovědět Odpovědět Stránka  12> archiv
Autor
MartinV Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 31.srp.2010
Lokalita: ČR (KV)
Používám:
AutoCAD LT
Stav: Offline
Bodů: 9
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Problém instalace AutocadLT 2014
    Zasláno: 05.pro.2013 v 09:25

Mám Windows 7. Provozuji Autocad LT 2012. Z portálu subscription jsem instaloval AutocadLT 2014. Instalace byla dokončena. Při pokusu o první spuštění se objevila zpráva "Aplikaci (0xc000007b) se nepodařilo správně spustit. Kliknutím na tlačítko OK aplikaci ukončete." Pokusil jsem se ze správy programů odinstalovat tento program. Nešlo to. Proto jsem se vrátil počítačem do bodu obnovy před instalací Autocadu LT 2014. Znovu jsem instaloval Autocad LT 2014 z portálu Subscription. Opět se při pokusu o spuštění programu objevila výše uvedená hláška.

Můžete mi poradit?



Upravil MartinV - 05.pro.2013 v 09:51
VM
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21916
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 05.pro.2013 v 09:52
Jaký typ Win7 máte - 32/64-bit? Jaký antivirus? Byl pro instalaci vypnutý?
Zkuste odinstalovat systémovou komponentu Windows DirectX.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 05.pro.2013 v 09:52
Na win7 bych se minimálně poprvé pokusil spustit jako správce. Při prvním spuštění se do profilu kopíruje sposta souborů a nastavují se registry.
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
MartinV Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 31.srp.2010
Lokalita: ČR (KV)
Používám:
AutoCAD LT
Stav: Offline
Bodů: 9
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 05.pro.2013 v 10:20
Mám Windows 64 bit. Antivirus Microsoft security Essential, při instalaci byla zapnutá. Komponentu Windows DirectX jsem v seznamu programů nenašel.
VM
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21916
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 05.pro.2013 v 10:40
Tu komponentu DirectX je možná mazat buď ručně (nebezpečné) nebo vynutit její reinstalaci při (re)instalaci CAD aplikace podstrčením informace o nižší verzi - viz klíč "Version" v Registry:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\DirectX
-- nastavte třeba hodnotu "4.08.00.0904"
 
Možná vám antivirus zablokoval instalaci nějakých důležitých systémových komponent pro CAD.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Buba Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 05.říj.2005
Lokalita: Slovensko
Používám:
AEC Collection
Stav: Offline
Bodů: 1692
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 05.pro.2013 v 10:47
Inštalujete AutoCAD Lt 2014 64bit?
Zpět nahoru
Buba Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 05.říj.2005
Lokalita: Slovensko
Používám:
AEC Collection
Stav: Offline
Bodů: 1692
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 05.pro.2013 v 10:51
Mohol by to byť problém inštalácie 32bit aplikácie na 64bit OS.
viď. http://forums.autodesk.com/t5/Installation-Licensing/Error-0xc000007b-while-starting-AutoCad-2013/m-p/3762578#M54798
a ešte:
 
1. Copy file MSVCR100.DLL from x64 folders find in any Autodesk Source DVD,

2. Paste this file to C:\WIndows\System32, you will be prompted if this file is exist, don't worry. Change it with the new one.

3. Restart the system, and then run AutoCAD 2013 or any Autodesk 2013 products which have problem msgs : 0xc000007b.



Upravil Buba - 05.pro.2013 v 10:55
Zpět nahoru
MartinV Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 31.srp.2010
Lokalita: ČR (KV)
Používám:
AutoCAD LT
Stav: Offline
Bodů: 9
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 05.pro.2013 v 16:39

Snažím se instalovat verzi 64B na OS 64.

Přepsal jsem registr DirectX podle pokynu. Vypnul jsem antivirový program. Pokusil jsem se znovu instalovat (reinstalovat) Autocad LT2014. Zřejmě protože je doposud Autocad nainstalovaným po spuštění instalace, když se má stáhnout soubor setup.exe, tak se nic neděje. Vrátil jsem se proto nejprve k odinstalaci Autocadu LT2014. Opět to nejde, pod spuštění odinstalace v "programy a funkce! se inicializuje úvodní obrazovka Autocadu a dál se nic neděje. Zkusil jsem proto se opět vrátit do předchozího bodu obnovení. To se nyní nepodařilo, hlásilo to nějakou chybu v nenalezení nebo poškození souboru Autocadu. Pak se mi podařilo odinstalovat Akamai NetSession,, který se také instaluje při instalaci Autocadu. Opět jsem vypnul Antivitový program, předělal registr DirektX a zkusil pustit instalaci Autocadu. Teď se soubor Stup spustil, pak se instaloval Akamai NetSession, když se měl instalovat Autocad, tak to zjistilo, že je již nainstalovaný a instalace skončila. Tedy nemohu nainstalovat znovu Autocad LT 2014, protože nemohu odinstalovat již nainstalovaný Autocad LT2014. Co dál?

VM
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21916
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 05.pro.2013 v 16:53
Bude potřeba aplikaci odinstalovat ručně, odstraněním souborů. Postup (pro AutoCAD, ale pro LT je to obdobné) je v tipu:
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
MartinV Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 31.srp.2010
Lokalita: ČR (KV)
Používám:
AutoCAD LT
Stav: Offline
Bodů: 9
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 05.pro.2013 v 18:23

Ještě než jsem si přečetl Vaše doporučení, tak se mi podařilo odinstalovat Autocad LT2014, pomocí nástroje na odinstalování, ne z Programy a funkce. Restartoval jsem počítač. Vypnul antivirovou ochranu, zkontroloval přepsání registru DirectX. Podotýkám, že zůstaly uložené instalační soubory Autocadu LT 2014. Spustil jsem instalaci, proběhla rychle, protože byly uložené instalační soubory. Výsledek po spuštění programu stejný, stejná chyba.

Znovu jsem odinstaloval Autocad LT 2014, včetně Akamai NetSession,.Library atd, tedy všechny programy, které se před chvílí nainstalovaly. Vymazal jsem instalační soubory z adresáře. Restartoval jsme počítač. Zopakoval jsem vše, co jste doporučil - registr DirectX, vypnutí antivirového programu. Spustil jsme instalaci. Vše se instalovalo znovu (9 částí). Poté jsem restartoval počítač. Po naběhnutí operačního systému se objevila obdobné hlášení pro program AdSync.exe Aplikaci (0xc000007b) se nepodařilo správně spustit. ... Zkusil jsem jako správce spustit Autocad LT2014 i Autodec 360, opět se stejným výsledkem. Vždy to hlásí stejnou chybu.

Tedy nepokročil jsem.

VM
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21916
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.pro.2013 v 08:36
Něco je zdá se špatně ve Windows. Zkuste ještě nainstalovat runtime knihovny MS Visual C++ 2010 (viz stránka Download, sekce Microsoft).
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
MartinV Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 31.srp.2010
Lokalita: ČR (KV)
Používám:
AutoCAD LT
Stav: Offline
Bodů: 9
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.pro.2013 v 13:07

Dobrý den.

Odinstaloval jsem a znovu nainstaloval MS Visual C++ 2010 Redistributable. Nepomohlo to.

VM
Zpět nahoru
waldosinka Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 30.zář.2013
Lokalita: Slovensko
Používám:
Inventor2009, AutoCAD2009, Inventor2014
Stav: Offline
Bodů: 489
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.pro.2013 v 07:27
a jakou verzi .NET Framework používte?
tak zkuste odinstalovat DirectX a stáhnut nejnovsiu verziu, malo by to pomoct.

este existuje nejaky Dependency Walker
tak mozete skusit este ten mal by vedoet detekovat chybu


Upravil waldosinka - 09.pro.2013 v 07:32
zdraví waldosinka :)
Zpět nahoru
MartinV Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 31.srp.2010
Lokalita: ČR (KV)
Používám:
AutoCAD LT
Stav: Offline
Bodů: 9
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.pro.2013 v 09:21
DirectX je přeinstalované, viz doporučení pana Michla a moje odpovědi.
VM
Zpět nahoru
waldosinka Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 30.zář.2013
Lokalita: Slovensko
Používám:
Inventor2009, AutoCAD2009, Inventor2014
Stav: Offline
Bodů: 489
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.pro.2013 v 09:46
skusali ste pred reinstalom vymazat registre? ak nie skuste znova
zdraví waldosinka :)
Zpět nahoru
waldosinka Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 30.zář.2013
Lokalita: Slovensko
Používám:
Inventor2009, AutoCAD2009, Inventor2014
Stav: Offline
Bodů: 489
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.pro.2013 v 09:51
prave mi prisla info ze by sa mohlo jednat aj o chybu HDD, alebo to moze sposobovat virus
zdraví waldosinka :)
Zpět nahoru
waldosinka Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 30.zář.2013
Lokalita: Slovensko
Používám:
Inventor2009, AutoCAD2009, Inventor2014
Stav: Offline
Bodů: 489
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.pro.2013 v 09:56
napadlo ma: skusalu ste aj v nudzovom rezime?
zdraví waldosinka :)
Zpět nahoru
Buba Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 05.říj.2005
Lokalita: Slovensko
Používám:
AEC Collection
Stav: Offline
Bodů: 1692
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.pro.2013 v 10:07
Původně odeslal(a) waldosinka waldosinka napsal(a):

prave mi prisla info ze by sa mohlo jednat aj o chybu HDD, alebo to moze sposobovat virus
Odporúčam ihneď vykonať zálohu všetkých súborov a mailov. Na základe vlastnej skúsenosti z minulého mesiaca :(
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 9273:VIPChybějící část panelu rychlého přístupu (QAT) v Revitu 2014.
Tip 9474:VIPInstalace Inventor View 2014 na Windows 8 32-bit.
Tip 9391:Problém podsestav po instalaci Civil 3D 2013 SP2 nebo Civil 3D 2014 hotfix 1.
Tip 9570:Chci Vault Server 2014 používat s Microsoft SQL Serverem, proč se instaluje verze SQL Express?
Tip 9201:Kolize MS Forefront Endpoint Protection 2010 s instalací Autodesk 2014.
Tip 9018:Chyba Microsoft Visual C++ 2005: Command line option syntax error.


 Odpovědět Odpovědět Stránka  12> archiv

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,316 sekund.