Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.092.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Radim88 ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 19.led.2014 Lokalita: ČR (MS) Používám: Autodesk Inventor 2014 Stav: Offline Bodů: 3 |
![]() Zasláno: 19.led.2014 v 01:37 |
Zdravím kolegové,
jsem uživatelem Autodesk Inventor 2014 x64; Windows 8.; AV Avast! ... Jakožto student jsem si program legálně stáhl, zaregistroval, instaloval servis pack 1 a do včerejška vesele užíval. Dnes při spuštění nastaly problémy: Problém č.1 Po načtení uvítací obrazovky naskakuje hláška: Autodesk Inventor Professional 2014 - STUDENTSKÁ VERZE; Nelze načíst knihovnu C:\Programy\AutoDesk\inventor 2014\Bin\MbUI.dll. V závěsu hned hláška: "Vážná chyba; knihovna C:\Programy\Autodesk\Inventor 2014\Bin\RxPart.dll neexistuje" a pád Inventoru s oblíbeným oknem ať odešlu zprávu.. Zkoušel jsem odstranit problém veškerým způsobem, co mne napadl - opravou software - naskočila hláška a konec opravy; reinstalace - naskočila hláška a konec reinstalace. Použil jsem CCleaner; restarty ale nic. Nakonec jsem celý software odinstaloval a stáhl znovu. Bohužel nastal problém č. 2... Problém č. 2 Po úspěšném znovu stažení, instalaci (neměnil jsem už ani umístění programu) a znovu zaregistrování jsem chtěl nainstalovat servis pack 1 stejně jako minule, abych mohl spustit Inventor a u samého konce instalace Servis Packu se objeví chybová hláška: Installer information; Vnitřní chyba 2318. C:\Config.Msi\PT92F9.tmp Už jsem bezradný. Budu vděčný za každou radu. Chybové hlášky jsem rozepsal a přikládám je k náhledu zde: http://leteckaposta.cz/917890530 S Poděkováním R.G. |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21898 |
![]() |
Vypadá to na nějaký nabořený systém - buď vinou hardwarového problému (např. RAM, řadič disku), viru, nebo Avast blokuje něco co nemá.
Druhý problém je zřejmě způsoben buď oním Avastem nebo poškozenou instalační službou - viz http://support.microsoft.com/kb/324516 Soubory z onoho prvního problému na disku existují nebo ne? Tipnul bych si opět na Avast utržený ze řetězu nebo vliv nějakého tzv. "čištění" (=mazání důležitých informací) v Registry.
|
|
![]() |
|
Radim88 ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 19.led.2014 Lokalita: ČR (MS) Používám: Autodesk Inventor 2014 Stav: Offline Bodů: 3 |
![]() |
Ahoj,
dík za radu! Měl jsi pravdu. Byl to poplašený Avast!, který nasekal všechny chybějící části do karantény a vůbec se o tom nezmínil. Nastavil jsem si výjimky, pročistil registry a už to funguje. Zatím... Ještě jednou díky! S pozdravem R.G.
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,184 sekund.