Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 119.000 registrovaných u nás, celkem 1.100.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a
proměnné prostředí AutoCADu.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
marko10 ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 25.lis.2011 Lokalita: ČR (ÚL) Používám: REVIT Stav: Offline Bodů: 74 |
![]() Zasláno: 05.bře.2014 v 07:15 |
Zdravím,
prosím o radu jak se vypořádat s chybovým hlášením. Děkuji Upravil marko10 - 05.bře.2014 v 07:20 |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21992 |
![]() |
Uvedená nadstavba Revitu zřejmě není správně nainstalována. Zkuste ji reinstalovat nebo zjistit detaily instalace u výrobce nadstavby.
|
|
![]() |
|
marko10 ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 25.lis.2011 Lokalita: ČR (ÚL) Používám: REVIT Stav: Offline Bodů: 74 |
![]() |
Dobrý den,
instalaci jsem prováděl nejméně 10x. Vždy před instalací byla provedena odinstalace. Instalace jsme provedl jako správce i s jednou variantou bez zapnutého firewallu. Nevíte alespoň nějaký typ. zapsat cestu ??? Děkuji |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21992 |
![]() |
To ale není hlášení Revitu, nýbrž té aplikace. K tomu se bude asi muset vyjádřit její výrobce. |
|
![]() |
|
Marfry ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 14.čer.2012 Lokalita: ČR (ZL) Používám: Revit, AutoCAD Stav: Offline Bodů: 55 |
![]() |
Alternativně je možné provést opravu vlastními silami takto:
Jako administrator otevřete v textovém editoru soubor: "c:\ProgramData\Autodesk\Revit\Addins\2014\CADClickInterface.addin" V souboru zaměníte text $(TARGET_PATH) (2 výskytu v souboru) za cestu k souboru CADClickInterface2014.dll, která je defaultně "c:\Program Files (x86)\Hilti\Hilti BIMCAD Library for Revit\" bez uvozovek. Po uložení souboru a novém spuštění Revitu by se hlášení nemělo zobrazovat a rozšíření by mělo být funkční (vyzkoušeno). |
|
![]() |
|
marko10 ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 25.lis.2011 Lokalita: ČR (ÚL) Používám: REVIT Stav: Offline Bodů: 74 |
![]() |
Zdravím Vás pane Marfy. Děkuji za 200% tip. Vše po úpravě funguje jak má.
Pro zajímavost Vám uvádím odpověď od HILTI : ,,Dear Mr. Szabo, Thank you for your email. The error message you describe can be ignored, please click "Zavrit" and use the program normally. If you need anything else regarding PROFIS Software, please let us know. Best regards, Daphne Rocha ![]() |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,176 sekund.