Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
|
Odpovědět
|
archiv |
| Autor | |
jirka h
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Diskutér
Přihlášen: 31.led.2005 Lokalita: ČR (SČ) Používám: Allplan, AutoCAD, Revit Stav: Offline Bodů: 83 |
Téma: Chyba při získání licence přes NLMZasláno: 11.led.2006 v 11:02 |
|
Jsme novými majiteli Autodesk Revit Series s NLM. Nainstaloval jsem průvodce rozmístěním na serverový počítač, spustil, vytvořil na sdílenou síťovou složku "AdminImage" instalace. Nainstaloval jsem na serverový počítač i AutoCAD a Revit, nainstaloval a nastavil FlexLM. Všechno proběhlo naprosto v pořádku, AutoCAD i Revit funguje výborně, aktivace síťové licence na serveru Autodesku taky bez problémů. Ale pak jsem nainstaloval AutoCAD i na druhý počítač v síti pomocí zástupce, který vytvořil Průvodce rozmístěním. Instalace proběhla v pořádku, ale při spuštění AutoCADu i Revitu se zobrazí následující hlášení: Your application was not able to obtain a license because the FLEXnet license server manager could not determine where to find the licensing data it needs. Please choose one of the following: - Specify the License Server System - Specify the License File pokud zvolim první možnost a zadám do pole název serverového počítače a nebo pokud zvolim druhou možnost a zadám cestu k licenčnímu souboru (ve sdílené složce na serverovém počítači), v obou případech zobrazí následující hlášení: "Nebylo možné získat platnou licenci pomocí Správce síťové licence. Zkuste znovu. Pokud stále nemůžete získat licenci, kontaktujte vašeho správce systému. Chyba [1200.5.-96]" a tím to končí Lze na základě meho výkladu určit, co dělám špatně ? Nevim si rady. Nefunguje ani AutoCAD ani Revit na hostitelských počítačích, na serveru vše funguje jak má. Nebo je třeba na hostitelských počítačích provést ještě něco jiného ? (instalace FlexLM, aktivace apod)? Máme všude Windows XP a potřebnou verzi FlexLM 10.1.5 Za případnou užitečnou radu děkuji. |
|
![]() |
|
Peter Jirat
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager
Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3946 |
Zasláno: 11.led.2006 v 12:11 |
|
Neni na tom serveru zapnuty firewall Xp, ktery zablokuje komunikaci na Flex? Zkuste povolit komunikaci po portu (bud 2080 nebo 27000) pro začátek TCP/UDP, v manualu budou ty porty specifikovány. PJ
|
|
![]() |
|
Seiner
CAD/BIM manager
Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
Zasláno: 11.led.2006 v 12:23 |
|
Mne se to sice také ptá na licenční server/soubor, ale po jeho zadání už je vše OK. Verze 2002 se na nic neptala. Možná bych se ještě podíval do licenčního souboru, zda je tam opravdu správný počet licencí.
|
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět
|
|
| Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,156 sekund.




Chyba při získání licence přes NLM
Možnosti tématu



