Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Vstupní bod procedury |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Kosík
TOP uživatel Přihlášen: 06.říj.2004 Lokalita: Czech Republic Používám: ACA 2017 + DT+, Revit 2017 Stav: Offline Bodů: 529 |
Téma: Vstupní bod procedury Zasláno: 13.zář.2014 v 13:32 |
Přeji příjemný den
U Revitu 2014 se mi objevila chbová hláška a vstupním bodu procedury ... Co to mohlo způsobit a jak se toho zbavit. Obyčejná oprava instalace nepomohla. Nevím, zda to může mít souvislost s instalací SP3. |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21489 |
Zasláno: 13.zář.2014 v 16:45 |
Pouhá oprava instalace vám vrátí Revit do stavu "SP0" (bez Service packů), takže doporučuji také reinstalovat SP3. Ale problém může být způsoben i nějakou nadstavbou nebo poškozeným souborem projektu.
|
|
statecny
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Arkance Systems support Arkance Systems Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Revit, Plant 3D, Navisworks, Advance Steel,BIM 360 Stav: Offline Bodů: 516 |
Zasláno: 15.zář.2014 v 08:01 |
Vyzkoušejte následující:
- vypnout antivirus - zkontrolujte zda má váš účet ve Windows nastaven práva k souboru RevitDB.dll na čtení - vyzkoušejte zkopírovat soubor RevitDB.dll z jiného počítače, kde Revit funguje správně Chyba může být také způsobena špatnou synchronizací z komponentou Windows. Zkuste odinstalovat a opět nainstalovat Microsoft Visual C++
|
|
Václav Statečný
Arkance Systems CZ s.r.o. |
|
smileface
Zasloužilý člen Přihlášen: 22.úno.2013 Lokalita: Slovensko Používám: AutoCAD, Revit, Dynamo Stav: Offline Bodů: 114 |
Zasláno: 15.zář.2014 v 09:35 |
Zdravím mne sa toto stalo asi pred týždňom ked som si inštaloval Hotfix 2014. Nešlo mi s týmto problémom pohnúť tak som to celé na tvrdo vymazal. Horšie bolo že mi to nešlo odinštalovať ani nainštalovať nová verzia. Potom chvílach beznádeje som skúsil produkt nainštalovať ako skušobnú verziu na 30 dní a potom som zmenil len serial number.
Prajem veľa štastia. Dajte potom vedieť ako ste tento problém vyriešili. Ďakujem
|
|
Kosík
TOP uživatel Přihlášen: 06.říj.2004 Lokalita: Czech Republic Používám: ACA 2017 + DT+, Revit 2017 Stav: Offline Bodů: 529 |
Zasláno: 15.zář.2014 v 09:59 |
Patrně to dělá ten hotfix. Řešil jsem to postupně přes opravu, přeinstalaci až po odinstalování a novou instalaci, která v mém případě byla úspěšná. Bohužel rada na škádlení knihovny Revit přišla pozdě, možná ji vyzkouším při jiné příležitosti. Ten hotfix už raději nebudu pokoušet. U verze 2015 nedošlo po jeho intalaci k žádným škodám.
Jan Kosík |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,935 sekund.