Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.092.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Firestone ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 09.úno.2009 Lokalita: ČR (Pha) Používám: převážně LT verze ACADu Stav: Offline Bodů: 294 |
![]() Zasláno: 22.říj.2014 v 18:27 |
Zdravím,
potýkám se s problémem, že se mně na Win8 x64 špatně zobrazuje panel nástrojů Rychlý přístup a to bílou barvou a pak jsou ikonky nečitelné. Narazil jsem na téma na fóru Autodesku a vypadá to zcela stejně, jako v tomto příspěvku -- http://forums.autodesk.com/t5/autocad-2010-2011-2012/quick-access-toolbar-color/td-p/3547664. Zkoušel jsem v Možnosti výkonu Windows přepnout Optimalizovat pro výkon, ale nepomohlo. Pak jsem zkoušel ještě změnit motiv pracovního prostředí Win, ale pokud jsem nezvolil některé ze Schémata s vysokým kontrastem, tak se situace nezlepšila. Takže tomu evidentně něco vadí z defaultních Win motivů. Neporadil by někdo, co zkusit změnit, aby to nezlobilo? Díky za případnou radu. Upravil Firestone - 22.říj.2014 v 18:31 |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21898 |
![]() |
Toto chování znamená, že akcelerace ve Windows driveru vaší grafické karty nepracuje jak má. Zkuste jej aktualizovat, nebo zkuste změnit nastavení zobrazení ve Windows (úroveň 3D akcelerace, barevnou hloubku, průhlednost, velikost písma, apod.).
|
|
![]() |
|
Firestone ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 09.úno.2009 Lokalita: ČR (Pha) Používám: převážně LT verze ACADu Stav: Offline Bodů: 294 |
![]() |
Děkuji za navedení, stačilo jen updatovat drivery na GPU pomocí Windows Update (už jsem se bál, že budu shánět nějaké přímo od Intelu).
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,164 sekund.