Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor a další produkty Autodesk - od firmy CAD Studio [www.cadforum.cz]
Česky Slovensky English Deutsch
Přihlášení:
▶ Registrace

 právě čte: 3675 
RSS tipy RSS kanál - CAD tipy
RSS diskuze RSS kanál - CAD diskuze

Diskuze Diskuzní fórum

NápovědaCAD diskuze

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit a dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru.
Fórum nenahrazuje technický support firmy CAD Studio - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoSloučení inputs v MAYA

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Hollywood7 Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 27.bře.2011
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Maya 2015, Mudbox 2015
Stav: Offline
Bodů: 79
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Sloučení inputs v MAYA
    Zasláno: 19.úno.2015 v 18:49
Dobrý večer,

potřeboval bych se zeptat... Právě pracuji na modelování domu. Hodně spojuji plochy objektů do jednoho pomocí funkce Merge components, Extrude, Bridge... atd.... Vše se zapisuje do Channel boxu na pravo v Mayae, číslované podle počtu použití. Pozoruji zásadní zpomalení každého dalšího použití té samé funkce. Jde tyto vstupy (INPUTS) nějak sloučit do jednoho, tak abych celý projekt bral spojené body, plochy za jeden objekt na trvalo? Celý soubor (Budova) má velikost pouhých 13MB a proto pochybuji, že by víše uvedené nástroje měli trvat při aplikování klidně i 4-5min, když na svém Macovi rozběhnu i 1GB projekty. (Přidávám screen shot mé obrazovky se zvýrazněním o čem mluvím.)

Předem děkuji za odpovědi...



Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 32344/Screen_Shot_2015-02-19_at_6.29.20_PM.jpg



Zpět nahoru
Hollywood7 Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 27.bře.2011
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Maya 2015, Mudbox 2015
Stav: Offline
Bodů: 79
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 24.úno.2015 v 22:16
Tak jsem to vyřešil trochu netradičním způsobem, ale hlavní je, že to zabralo. Celý projekt jsem vyexportoval do OBJ, kde jsem odškrtl aby se neexportovali Points a Object groups a bylo to. Následně jsem vzniklé OBJ importoval zpět do Mayae a vše šlape jako hodinky.
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 11236:VIPJak vykázat Tag různých komponent v jednom sloupci výkazu.
Tip 3463:VIPJak převést DWF soubor ze staršího formátu na novější nebo sloučit více DWF výkresů do jednoho?
Tip 5538:Historie pracovní geometrie Inventoru.
Tip 6453:Jak přenést 3D model z Maya do AutoCADu?
Tip 11158:Maya 2017 se na Macu spouští několik minut.
Tip 9900:Po výběru objektů v Maya 2015 for Mac mi zčerná plocha výřezu.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,359 sekund.