Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 119.000 registrovaných u nás, celkem 1.097.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
VejvodaT ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Diskutér ![]() ![]() Přihlášen: 12.pro.2014 Lokalita: ČR (HK) Používám: Inventor 2015 Stav: Offline Bodů: 73 |
![]() Zasláno: 12.zář.2015 v 12:39 |
Měl bych dotaz ( tuším jak to dopadne, ale... ) jestli je nějaká možnost jak převést licenci z jednoho počítače na druhý, když ten původní nefunguje ( systém nenajede ) a mám "jen" disk na kterém systém je ( tedy snad je ). Existuje nějaká možnost jak toto udělat, nebo budu muset obtěžovat technickou podporu? Jelikož jsem v časovém presu, potřebuju co nejdříve mít funkční komp (nový je už na stole), ale taky ihned kreslit.
|
|
![]() |
|
Navara ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
ARKANCE support ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 08.zář.2008 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor Stav: Offline Bodů: 1637 |
![]() |
Pokud ten původní počítač nefunguje, tak je nejjednodušší způsob pokusit se o novou aktivaci na novém stroji.
|
|
![]() |
|
VejvodaT ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Diskutér ![]() ![]() Přihlášen: 12.pro.2014 Lokalita: ČR (HK) Používám: Inventor 2015 Stav: Offline Bodů: 73 |
![]() |
Starý nefunguje, teď instaluju nový, tak to zkusím. Pokud to nepůjde, tak budu obtěžovat s řešením na helpu.
|
|
![]() |
|
EuroTec ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.říj.2004 Lokalita: Czech Republic Používám: Inventor 2016 Stav: Offline Bodů: 299 |
![]() |
Na novém by měla fungovat 30-ti denní zkušební verze.
|
|
Milan Denk
EuroTec JKR |
|
![]() |
|
VejvodaT ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Diskutér ![]() ![]() Přihlášen: 12.pro.2014 Lokalita: ČR (HK) Používám: Inventor 2015 Stav: Offline Bodů: 73 |
![]() |
To bude fungovat, ale to není řešení, jelikož se na tom stroji bude pracovat stále. Spíš jsem si myslel, jestli není třeba ve starým počítači někde nějaký soubor, co by stačilo zkopírovat do novýho a ono by to fungovalo. Ale asi to je trochu složitější, takže zítra zavolám na technickou podporu a snad se to vyřeší.
Bohužel už ty počítače a notebooky nevydrží to co dříve a většinou odejdou v ten nejnevhodnější čas. Mraky zakázek, mraky kreslení a stroj vypověděl službu....... |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21952 |
![]() |
Zkopírovat licenci jde jen "za života" původního stroje. Ale zkuste prostě novou aktivaci - pokud robot usoudí, že ji automaticky neudělí, ozvěte se prosím přes helpdesk a kolegové to zajistí.
|
|
![]() |
|
EuroTec ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.říj.2004 Lokalita: Czech Republic Používám: Inventor 2016 Stav: Offline Bodů: 299 |
![]() |
Pokud to máte legálně , pak přez Help desk není problém. Je ale faktem, že Autodesk je pěkně drahý. Nedávno jsme přecházeli z I2012 na I2016 a největší změny jsou v přesunutí a hlavně v přejmenování příkazů.
|
|
Milan Denk
EuroTec JKR |
|
![]() |
|
VejvodaT ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Diskutér ![]() ![]() Přihlášen: 12.pro.2014 Lokalita: ČR (HK) Používám: Inventor 2015 Stav: Offline Bodů: 73 |
![]() |
Robot již usoudil, že to nejde. Takže zatím jsem to nechal na 30-ti denní verzi aby mohl kolega kreslit a potom zašlu požadavek na helpdesk. Ono totiž ani ten novej počítač není úplně bezproblémvej, tak čekám, jestli taky za pár dní nelehne. Prostě narychlo sehnat dobrý stroj je trochu umění.
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,168 sekund.