Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 119.000 registrovaných u nás, celkem 1.098.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | ||
jakub.honc ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 12.led.2012 Lokalita: ČR (LB) Používám: Product Design Suite Ultimate 2019 Stav: Offline Bodů: 10 |
![]() Zasláno: 23.úno.2016 v 07:50 |
|
Zdravím,
mám následující potíž. V okně pro otevření souboru v Inventoru kliknu na jakýkoliv dwg/dxf soubor a Inventor se zasekne cca na 20 vteřin, pak mohu tento soubor normálně otevřít. Nevíte, čím by mohlo být způsobeno? Používám verzi Product Design Suite Ultimate 2015, staré verze Autodesku (i Viewery) mám odinstalované. Reinstalace produktového balíku nepomohla. Nějaké podobné téma jsem tu nenašel. Na všech dalších počítačích v podniku je toto v pořádku. Děkuji za jakoukoliv radu, Jakub H.
|
||
![]() |
||
Navara ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
ARKANCE support ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 08.zář.2008 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor Stav: Offline Bodů: 1637 |
![]() |
|
To je pravděpodobně normální chování. protože Inventor si na pozadí spouští AutoCAD.
|
||
![]() |
||
jakub.honc ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 12.led.2012 Lokalita: ČR (LB) Používám: Product Design Suite Ultimate 2019 Stav: Offline Bodů: 10 |
![]() |
|
Akorát je pro mě záhadou, proč na všech počítačích to funguje téměř okamžitě a na mém ne.
Nastavení inventoru je stejné. Rychlostí počítače to není, konfigurace jsou stejné (workstationy od HP Z400, SSDčko na systém+programy), proto mi těch cca 20 vteřin příjde strašně moc. S čím vším by to mohlo mít souvislost? Nevíte? Děkuji |
||
![]() |
||
jakub.honc ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 12.led.2012 Lokalita: ČR (LB) Používám: Product Design Suite Ultimate 2019 Stav: Offline Bodů: 10 |
![]() |
|
Další problém je, že idw výkres z inventoru nelze vyexportovat do dxf ani dwg. to by spolu mohlo nějak souviset.
Při zvolení "uložit kopii jako" se na 20 s zasekne, po kliknutí na uložit se opět sekne cca 20 s a vyskočí chybová hláška: Při ukládání dokumentu se vyskytly problémy. Neví někdo? Mám Win 7. Díky.
|
||
![]() |
||
MILKA ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 09.bře.2005 Lokalita: ČR (HK) Používám: AIS 2023/WIN10 Stav: Offline Bodů: 418 |
![]() |
|
To je dost nestandardní chování, nepoužíváte nějaké vymazlené čističe/tuniče? Asi bych to řešil reinstalací.
|
||
Milan Schwarz
TMW, a.s. Dvůr Králové n/L |
||
![]() |
||
jakub.honc ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 12.led.2012 Lokalita: ČR (LB) Používám: Product Design Suite Ultimate 2019 Stav: Offline Bodů: 10 |
![]() |
|
Nene, tuniče ani čističe nepoužívám.
Reinstalaci Autodesk Suite jsem zkoušel, nepomohla. Podle mě: Když nepomohla reinstalace Autodesku, tak to možná znamená, že je v pc ještě nějaká vazba mezi Autodesk programy a nějakým dalším programem, který není součástí balíku a ten to způsobuje. Je to možné? Jinak asi reinstalace celého pc, ale tomu bych se rád vyhnul. Upravil jakub.honc - 29.úno.2016 v 14:41 |
||
![]() |
||
MILKA ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 09.bře.2005 Lokalita: ČR (HK) Používám: AIS 2023/WIN10 Stav: Offline Bodů: 418 |
![]() |
|
Předpokládám, že pracujete v síti, nemáte náhodou namapovanou nějakou vzdálenou složku nebo disk? Ověřte připojení/práva. Ty dlouhé čekací doby může způsobovat nedostupnost síťových umístění. Samotný Autocad funguje korektně?
Pokud je Autocad ok, zkusil bych v Inventoru nastavit defaultní projekt a odzkoušejte práci jen na lokálním disku.
|
||
Milan Schwarz
TMW, a.s. Dvůr Králové n/L |
||
![]() |
||
Lubomír Polesný ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
ARKANCE support ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 30.zář.2010 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCAD, AutoCAD Mechanical, Autodesk Inventor Stav: Offline Bodů: 553 |
![]() |
|
Zkuste tip 9501. Není sice pro Win 7 a vaší verzi, ale znovu zaregistruje DLL knihovny. Předpokládám, že máte při instalaci vypnuté UAC a antivirový program. Případně vyzkoušejte po novým uživatelským profilem OS.
Upravil Lubomír Polesný - 29.úno.2016 v 15:33 |
||
Lubomír Polesný
Arkance Systems CZ s.r.o. |
||
![]() |
||
jakub.honc ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 12.led.2012 Lokalita: ČR (LB) Používám: Product Design Suite Ultimate 2019 Stav: Offline Bodů: 10 |
![]() |
|
Ano, přesně tak, pracujeme všichni na síti, síť funguje dobře. Otevírání větší sestavy funguje poměrně rychle. S AutoCADem moc nedělám, ale žádný problém jsem s ním nikdy neměl. Práce na lokálním disku nic nemění, problém přetrvává.
Dělal jsem reregistraci DLL knihoven podle návodu a nepomohlo. Reinstalace DWG TrueView také nepomohla. UAC je trvale vypnuté. S novým uživatelským profilem také žádná změna. Přin instalaci nebyl můj profil jako administrátor (asi) a antivirový program jsem měl zapnutý. To jsou snad jediné 2 věci, které bych mohl ještě vyzkoušet. Díky za rady pánové. Zkusím ještě ty 2 věci.
Upravil jakub.honc - 02.bře.2016 v 12:22 |
||
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,289 sekund.