ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.094.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoZle renderovanie

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Pe3kk Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 17.bře.2016
Lokalita: Slovensko
Používám:
Inventor 2016
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Zle renderovanie
    Zasláno: 17.bře.2016 v 18:15
Dobrý deň. Vedel by mi niekto pomôcť mám problém s renderovaním vyrenderované obrázky su šedé a bodkate stretol sa s tým už niekto a ako sa to dá odstániť?
Zpět nahoru
Martin Madaj Zobrazit panel
ARKANCE support
ARKANCE support
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 05.lis.2004
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
Vždy aktuální verze
Stav: Offline
Bodů: 310
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 23.bře.2016 v 09:31
Dobrý den,
"šedé a tečkované" může znamenat, že Vám světlo svítí z druhé strany, než se na součást díváte (díváte se na zastíněnou část modelu) a zároveň proběhl malý počet iterací renderu. Čím více stínů a kvalitnější render, tím více teček se v počáteční fázi zobrazuje, než se obraz postupně vyhladí.

S pozdravem
Martin Madaj.
M.M.
Zpět nahoru
Pe3kk Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 17.bře.2016
Lokalita: Slovensko
Používám:
Inventor 2016
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 24.bře.2016 v 15:13

Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 68237/Obrrazok.jpg


Skúsil som dať prostredie do rovnakého súradnicového systému ako v návodoch na youtube bohužiaľ výsledok je ten istý pri vysokom nastavení v Presnost materiálu a osvětlení v rendrovacom okne a pri počte 50 iteracií

Upravil Pe3kk - 24.bře.2016 v 15:16
Zpět nahoru
Martin Madaj Zobrazit panel
ARKANCE support
ARKANCE support
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 05.lis.2004
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
Vždy aktuální verze
Stav: Offline
Bodů: 310
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 29.bře.2016 v 10:01
Dobrý den,
dle mého názoru obrázek vypadá standardně - 50 iterací nemusí být dostačující.

M. Madaj
M.M.
Zpět nahoru
Pe3kk Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 17.bře.2016
Lokalita: Slovensko
Používám:
Inventor 2016
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 29.bře.2016 v 15:28

Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 68237/obr.jpg


Tento obrázok bol renderovaný hodinu s 200 iteraciami a zrnitosť je tam stále. Máte skúsenosti s renderovaním animácií a ak áno aký počet snímkov a aké rozlíšenie je dobré pre rýchle a v rámci možnosti kvalitné video? Momentálne renderujem 50sekundovú animáciu s počtom snímkov 200 a renderovanie trvá 14 hodín dá sa tento čas skrátiť pri použití dostupnej techniky? Renderujem na notebooku Acer Aspire E15 s procesorom I3 - 4005U (1,7 GHz, 3MB L3 cache) a s grafikou Intel HD Graphics 4400, 4GB DDR3 L RAM
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21901
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 29.bře.2016 v 16:01
To je divné, po tolika iteracích by model měl vypadat lépe - buď nemá dost světla nebo je něco chybně s nastavením materiálu, kvality nebo měřítka. Je model importovaný z jiné verze nebo jiné CAD aplikace? Máte SP1 pro Inventor 2016 (nebo R2/R3)? Na jakém je to operačním systému? (specifikace stroje jsou dosti nízké - taky může docházet RAM)
 
Alternativně můžete zkusit cloudový render A360.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Pe3kk Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 17.bře.2016
Lokalita: Slovensko
Používám:
Inventor 2016
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 29.bře.2016 v 21:09
Svetlo som vložil systemove konkretne mriežkove osvetlenie a materiály som vyberl z knižníc niektore som upravil. Skúsil som renderovať aj na druhom počítači s i5 -2410M CPU 2,30 GHz, 8 GB RAM a Intel HD Graphics 3000 a výsledok bol rovnaký. Model bol začatý v Inventore 2011 potom už vo verzii 2016 a inštaloval som nejaky update neviem či konkrétne SP. Na obidvoch PC je Win 10
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21901
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 29.bře.2016 v 22:07
Zkuste nastavit nižší režim "Přesnost materiálu a osvětlení" - vede k rychlejší iteraci raytraceru, ale konkrétní příčina je asi jinde.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 10851:iLogic - jak ve výkresu zpracovat materiál a cestu součásti?
Tip 9476:Ukládání DWG kopie IDW výkresu pojmenované podle revize.
Tip 8717:Jak ve výkresu zobrazit těžiště podsestavy?
Tip 9467:Automatické publikování schválených výkresů z Inventoru.
Tip 9341:Použití iLogic na rozklad jména IPT souboru a naplnění iVlastností.
Tip 8631:Mluvící iLogic pravidlo pro kontrolu materiálu součásti Inventoru (výchozí materiál).


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,641 sekund.