ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.096.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
Autodesk Revit - BIM projektování
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoRevit - tisk nefunguje

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Kronos Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 24.zář.2012
Lokalita: ČR (ZL)
Používám:
Revit
Stav: Offline
Bodů: 117
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Revit - tisk nefunguje
    Zasláno: 01.zář.2016 v 10:39
Hezký den,

potřeboval bych rychle pomoc. Mám vytvořený výkres v Revitu (2016) a chtěl jsem si ho vytisknout tak, jako už jsem to dělala mnohokrát předtím, ale nyní, když otevřu okno pro tisk, tak je bez jakéhokoliv vyplnění a tlačítka jako "procházet", "vybrat..." nebo "nastavit..." nefungují. Dříve to normálně šlo. Posílám screen:

Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 43954/tisk.PNG



Nevíte co s tím? Shocked
Zpět nahoru
Kronos Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 24.zář.2012
Lokalita: ČR (ZL)
Používám:
Revit
Stav: Offline
Bodů: 117
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 01.zář.2016 v 10:55
Ještě mě napadlo zkusit si to vyexportovat do DWFx, ale to se mi výkres vyexportuje tak, že některé popisky v bublinách úplně zmizí a ostatní texty jsou bez diakritiky.
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21950
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 01.zář.2016 v 11:28
To se může stát v případech, kdy driver tiskárny zablokuje komunikaci s aplikací. Neměnilo se něco na nastavení onoho PDF (nebo jiného) driveru? Zkuste z Windows změnit nějaké nastavení v tomto ovladači a Revit spustit znovu.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Kronos Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 24.zář.2012
Lokalita: ČR (ZL)
Používám:
Revit
Stav: Offline
Bodů: 117
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 01.zář.2016 v 12:20
O žádné změně driveru nevím a nedělá to tak jen u možnosti tisku do PDF, ale dělá to tak ať zvolím jakoukoliv tiskárnu. Normálně jsem pracoval v Revitu a vytisknul si zkušební PDF, pak jsem ještě něco dodělával a když jsem chtěl tisknout znovu, tak to najednou nejde.
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21950
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 01.zář.2016 v 12:22
Jeden "zaseknutý" driver může ovlivnit i ostatní tiskárny. Zkuste také restart Windows.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
semhustej Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér
Avatar

Přihlášen: 19.srp.2014
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
DraftSight, BricsCAD
Stav: Offline
Bodů: 26
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 19.čvc.2017 v 21:07
Dobrý den,

mám stejný problém s tiskem při vyžití virtuální tiskárny integrované ve Windows 10 "Microsoft Print to PDF". Tento problém přetrvává od verze Revit LT 2017.1, až do současné 2018.1. Toto jsem schopen reprodukovat na dvou různých instalacích Windows 64bit. Dle mě se jedná o mouchu programu - jiný software tuto virtuální tiskárnu používá bez problémů. Vyřešil jsem používáním jiné virtuální tiskárny.

S pozdravem,

Tomas Polak
Zpět nahoru
Kronos Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 24.zář.2012
Lokalita: ČR (ZL)
Používám:
Revit
Stav: Offline
Bodů: 117
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 19.čvc.2017 v 21:47
Zdravím,
u mě problém stále přetrvává a od založení tohoto příspěvku se mi to nepodařilo vyřešit. Vždy to dělám tak, že dám tisk "fax", to odklikám a tím se PDF tiskárna zase na jedno použití opraví, ale je to zdlouhavé a pracné.
Zpět nahoru
semhustej Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér
Avatar

Přihlášen: 19.srp.2014
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
DraftSight, BricsCAD
Stav: Offline
Bodů: 26
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 20.čvc.2017 v 09:05
Dobrý den,

dle tohoto odkazu:
https://knowledge.autodesk.com/support/revit-products/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Interoperability-issue-with-Autodesk-Revit-and-Microsoft-Print-to-PDF.html

Autodesk o problému ví. Uvidíme jak dlouho potrvá, než mouchu opraví. Já prozatím místo Microsoft tiskárny používám Foxit PDF printer, která pracuje bez problémů.

Tomas
Zpět nahoru
PepaR Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 29.lis.2004
Lokalita: ČR (ZL)
Používám:
ruky a hlavu (občas ;)
Stav: Offline
Bodů: 6206
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 20.čvc.2017 v 15:46
Dobrý den, 

je to chybka zpsůobená aktualizací Windows, kdy postačí, když si jako výchozí tiskárnu ve Win nastavíte jakýkoliv jiný tiskový driver než Microsoft Print To PDF.
Zpět nahoru
Kronos Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 24.zář.2012
Lokalita: ČR (ZL)
Používám:
Revit
Stav: Offline
Bodů: 117
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 25.čvc.2017 v 15:02
Ono právě je nastaveno tak, že výchozí tiskárna je jiná.
Zpět nahoru
semhustej Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér
Avatar

Přihlášen: 19.srp.2014
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
DraftSight, BricsCAD
Stav: Offline
Bodů: 26
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 28.čvc.2017 v 10:32
Dobrý den,

i po nastavení vychozí tiskárny na jinou, než "Microsoft Print to PDF" se problém opakuje. Revit mi při tisku vždy nabídne poslední použitou tiskárnu, přestože ve Windows nastavení tiskáren mám nastavenou jako výchozí jinou.
Tato "chybka způsobená aktualizací Windows" musel být pravděpodobně implementována již velmi dávno, protože tento problém mám již téměř rok.

Tomas Polak
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21950
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 28.čvc.2017 v 10:56
S tímhle Microsoft driverem jsou potíže i v jiných aplikacích. V případě Revitu dříve pomohlo nastavit jinou výchozí tiskárnu. Ve Windows 10 také může záležet jak je nastavena volba "použít poslední použitou tiskárnu", ale od Anniversary Update to nemusí vždy pomoci. Nový problém s Anniversary Update se nějak řeší, jinak řešením je použít nějaký normálnější PDF driver.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 8143:Revit chyba: Čára je příliš krátká
Tip 12621:Jak zadat rozměry v Revitu v jiných jednotkách?
Tip 11413:Nereaguje mi dialog tisku Revitu při výstupu do PDF (Print to PDF).
Tip 8591:VIPNelze zobrazit dialog Informace o projektu (zašedlá ikonka)
Tip 10851:iLogic - jak ve výkresu zpracovat materiál a cestu součásti?
Tip 9476:Ukládání DWG kopie IDW výkresu pojmenované podle revize.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,336 sekund.