Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.096.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Kronos ![]() Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 24.zář.2012 Lokalita: ČR (ZL) Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 117 |
![]() Zasláno: 01.zář.2016 v 10:39 |
Hezký den,
potřeboval bych rychle pomoc. Mám vytvořený výkres v Revitu (2016) a chtěl jsem si ho vytisknout tak, jako už jsem to dělala mnohokrát předtím, ale nyní, když otevřu okno pro tisk, tak je bez jakéhokoliv vyplnění a tlačítka jako "procházet", "vybrat..." nebo "nastavit..." nefungují. Dříve to normálně šlo. Posílám screen: Nevíte co s tím?
![]() |
|
![]() |
|
Kronos ![]() Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 24.zář.2012 Lokalita: ČR (ZL) Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 117 |
![]() |
Ještě mě napadlo zkusit si to vyexportovat do DWFx, ale to se mi výkres vyexportuje tak, že některé popisky v bublinách úplně zmizí a ostatní texty jsou bez diakritiky.
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21949 |
![]() |
To se může stát v případech, kdy driver tiskárny zablokuje komunikaci s aplikací. Neměnilo se něco na nastavení onoho PDF (nebo jiného) driveru? Zkuste z Windows změnit nějaké nastavení v tomto ovladači a Revit spustit znovu.
|
|
![]() |
|
Kronos ![]() Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 24.zář.2012 Lokalita: ČR (ZL) Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 117 |
![]() |
O žádné změně driveru nevím a nedělá to tak jen u možnosti tisku do PDF, ale dělá to tak ať zvolím jakoukoliv tiskárnu. Normálně jsem pracoval v Revitu a vytisknul si zkušební PDF, pak jsem ještě něco dodělával a když jsem chtěl tisknout znovu, tak to najednou nejde.
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21949 |
![]() |
Jeden "zaseknutý" driver může ovlivnit i ostatní tiskárny. Zkuste také restart Windows.
|
|
![]() |
|
semhustej ![]() Diskutér ![]() ![]() Přihlášen: 19.srp.2014 Lokalita: ČR (Pha) Používám: DraftSight, BricsCAD Stav: Offline Bodů: 26 |
![]() |
Dobrý den,
mám stejný problém s tiskem při vyžití virtuální tiskárny integrované ve Windows 10 "Microsoft Print to PDF". Tento problém přetrvává od verze Revit LT 2017.1, až do současné 2018.1. Toto jsem schopen reprodukovat na dvou různých instalacích Windows 64bit. Dle mě se jedná o mouchu programu - jiný software tuto virtuální tiskárnu používá bez problémů. Vyřešil jsem používáním jiné virtuální tiskárny. S pozdravem, Tomas Polak |
|
![]() |
|
Kronos ![]() Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 24.zář.2012 Lokalita: ČR (ZL) Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 117 |
![]() |
Zdravím,
u mě problém stále přetrvává a od založení tohoto příspěvku se mi to nepodařilo vyřešit. Vždy to dělám tak, že dám tisk "fax", to odklikám a tím se PDF tiskárna zase na jedno použití opraví, ale je to zdlouhavé a pracné.
|
|
![]() |
|
semhustej ![]() Diskutér ![]() ![]() Přihlášen: 19.srp.2014 Lokalita: ČR (Pha) Používám: DraftSight, BricsCAD Stav: Offline Bodů: 26 |
![]() |
Dobrý den,
dle tohoto odkazu: https://knowledge.autodesk.com/support/revit-products/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Interoperability-issue-with-Autodesk-Revit-and-Microsoft-Print-to-PDF.html Autodesk o problému ví. Uvidíme jak dlouho potrvá, než mouchu opraví. Já prozatím místo Microsoft tiskárny používám Foxit PDF printer, která pracuje bez problémů. Tomas |
|
![]() |
|
PepaR ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 29.lis.2004 Lokalita: ČR (ZL) Používám: ruky a hlavu (občas ;) Stav: Offline Bodů: 6206 |
![]() |
Dobrý den,
je to chybka zpsůobená aktualizací Windows, kdy postačí, když si jako výchozí tiskárnu ve Win nastavíte jakýkoliv jiný tiskový driver než Microsoft Print To PDF.
|
|
![]() |
|
Kronos ![]() Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 24.zář.2012 Lokalita: ČR (ZL) Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 117 |
![]() |
Ono právě je nastaveno tak, že výchozí tiskárna je jiná.
|
|
![]() |
|
semhustej ![]() Diskutér ![]() ![]() Přihlášen: 19.srp.2014 Lokalita: ČR (Pha) Používám: DraftSight, BricsCAD Stav: Offline Bodů: 26 |
![]() |
Dobrý den,
i po nastavení vychozí tiskárny na jinou, než "Microsoft Print to PDF" se problém opakuje. Revit mi při tisku vždy nabídne poslední použitou tiskárnu, přestože ve Windows nastavení tiskáren mám nastavenou jako výchozí jinou. Tato "chybka způsobená aktualizací Windows" musel být pravděpodobně implementována již velmi dávno, protože tento problém mám již téměř rok. Tomas Polak |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21949 |
![]() |
S tímhle Microsoft driverem jsou potíže i v jiných aplikacích. V případě Revitu dříve pomohlo nastavit jinou výchozí tiskárnu. Ve Windows 10 také může záležet jak je nastavena volba "použít poslední použitou tiskárnu", ale od Anniversary Update to nemusí vždy pomoci. Nový problém s Anniversary Update se nějak řeší, jinak řešením je použít nějaký normálnější PDF driver.
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,254 sekund.