Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Revit - tisk nefunguje |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Kronos
Zasloužilý člen Přihlášen: 24.zář.2012 Lokalita: ČR (ZL) Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 117 |
Téma: Revit - tisk nefunguje Zasláno: 01.zář.2016 v 10:39 |
Hezký den,
potřeboval bych rychle pomoc. Mám vytvořený výkres v Revitu (2016) a chtěl jsem si ho vytisknout tak, jako už jsem to dělala mnohokrát předtím, ale nyní, když otevřu okno pro tisk, tak je bez jakéhokoliv vyplnění a tlačítka jako "procházet", "vybrat..." nebo "nastavit..." nefungují. Dříve to normálně šlo. Posílám screen: Nevíte co s tím?
|
|
Kronos
Zasloužilý člen Přihlášen: 24.zář.2012 Lokalita: ČR (ZL) Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 117 |
Zasláno: 01.zář.2016 v 10:55 |
Ještě mě napadlo zkusit si to vyexportovat do DWFx, ale to se mi výkres vyexportuje tak, že některé popisky v bublinách úplně zmizí a ostatní texty jsou bez diakritiky.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21434 |
Zasláno: 01.zář.2016 v 11:28 |
To se může stát v případech, kdy driver tiskárny zablokuje komunikaci s aplikací. Neměnilo se něco na nastavení onoho PDF (nebo jiného) driveru? Zkuste z Windows změnit nějaké nastavení v tomto ovladači a Revit spustit znovu.
|
|
Kronos
Zasloužilý člen Přihlášen: 24.zář.2012 Lokalita: ČR (ZL) Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 117 |
Zasláno: 01.zář.2016 v 12:20 |
O žádné změně driveru nevím a nedělá to tak jen u možnosti tisku do PDF, ale dělá to tak ať zvolím jakoukoliv tiskárnu. Normálně jsem pracoval v Revitu a vytisknul si zkušební PDF, pak jsem ještě něco dodělával a když jsem chtěl tisknout znovu, tak to najednou nejde.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21434 |
Zasláno: 01.zář.2016 v 12:22 |
Jeden "zaseknutý" driver může ovlivnit i ostatní tiskárny. Zkuste také restart Windows.
|
|
semhustej
Diskutér Přihlášen: 19.srp.2014 Lokalita: ČR (Pha) Používám: DraftSight, BricsCAD Stav: Offline Bodů: 26 |
Zasláno: 19.čvc.2017 v 21:07 |
Dobrý den,
mám stejný problém s tiskem při vyžití virtuální tiskárny integrované ve Windows 10 "Microsoft Print to PDF". Tento problém přetrvává od verze Revit LT 2017.1, až do současné 2018.1. Toto jsem schopen reprodukovat na dvou různých instalacích Windows 64bit. Dle mě se jedná o mouchu programu - jiný software tuto virtuální tiskárnu používá bez problémů. Vyřešil jsem používáním jiné virtuální tiskárny. S pozdravem, Tomas Polak |
|
Kronos
Zasloužilý člen Přihlášen: 24.zář.2012 Lokalita: ČR (ZL) Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 117 |
Zasláno: 19.čvc.2017 v 21:47 |
Zdravím,
u mě problém stále přetrvává a od založení tohoto příspěvku se mi to nepodařilo vyřešit. Vždy to dělám tak, že dám tisk "fax", to odklikám a tím se PDF tiskárna zase na jedno použití opraví, ale je to zdlouhavé a pracné.
|
|
semhustej
Diskutér Přihlášen: 19.srp.2014 Lokalita: ČR (Pha) Používám: DraftSight, BricsCAD Stav: Offline Bodů: 26 |
Zasláno: 20.čvc.2017 v 09:05 |
Dobrý den,
dle tohoto odkazu: https://knowledge.autodesk.com/support/revit-products/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Interoperability-issue-with-Autodesk-Revit-and-Microsoft-Print-to-PDF.html Autodesk o problému ví. Uvidíme jak dlouho potrvá, než mouchu opraví. Já prozatím místo Microsoft tiskárny používám Foxit PDF printer, která pracuje bez problémů. Tomas |
|
PepaR
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager Přihlášen: 29.lis.2004 Lokalita: ČR (ZL) Používám: ruky a hlavu (občas ;) Stav: Offline Bodů: 6187 |
Zasláno: 20.čvc.2017 v 15:46 |
Dobrý den,
je to chybka zpsůobená aktualizací Windows, kdy postačí, když si jako výchozí tiskárnu ve Win nastavíte jakýkoliv jiný tiskový driver než Microsoft Print To PDF.
|
|
Kronos
Zasloužilý člen Přihlášen: 24.zář.2012 Lokalita: ČR (ZL) Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 117 |
Zasláno: 25.čvc.2017 v 15:02 |
Ono právě je nastaveno tak, že výchozí tiskárna je jiná.
|
|
semhustej
Diskutér Přihlášen: 19.srp.2014 Lokalita: ČR (Pha) Používám: DraftSight, BricsCAD Stav: Offline Bodů: 26 |
Zasláno: 28.čvc.2017 v 10:32 |
Dobrý den,
i po nastavení vychozí tiskárny na jinou, než "Microsoft Print to PDF" se problém opakuje. Revit mi při tisku vždy nabídne poslední použitou tiskárnu, přestože ve Windows nastavení tiskáren mám nastavenou jako výchozí jinou. Tato "chybka způsobená aktualizací Windows" musel být pravděpodobně implementována již velmi dávno, protože tento problém mám již téměř rok. Tomas Polak |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21434 |
Zasláno: 28.čvc.2017 v 10:56 |
S tímhle Microsoft driverem jsou potíže i v jiných aplikacích. V případě Revitu dříve pomohlo nastavit jinou výchozí tiskárnu. Ve Windows 10 také může záležet jak je nastavena volba "použít poslední použitou tiskárnu", ale od Anniversary Update to nemusí vždy pomoci. Nový problém s Anniversary Update se nějak řeší, jinak řešením je použít nějaký normálnější PDF driver.
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,811 sekund.