Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor a další produkty Autodesk - od firmy CAD Studio [www.cadforum.cz]
Česky Slovensky English Deutsch
Přihlášení:
▶ Registrace

 právě čte: 4661 
RSS tipy RSS kanál - CAD tipy
RSS diskuze RSS kanál - CAD diskuze

Diskuze Diskuzní fórum

NápovědaCAD diskuze

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit a dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru.
Fórum nenahrazuje technický support firmy CAD Studio - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Plánovač úloh-nesouhlasí verze

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
MILKA Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 09.bře.2005
Lokalita: ČR (HK)
Používám:
AIS 2017/WIN10
Stav: Offline
Bodů: 301
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace MILKA Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Plánovač úloh-nesouhlasí verze
    Zasláno: 17.říj.2016 v 19:50
Zdravím,

na domácím PC mi nejde spustit Task Scheduler, vždy se mi zobrazí hláška viz. obr.
Na PC byl v minulosti instalován Inventor 2016, poté proběhla standardní odinstalace a
poté instalace 2017. Zkoušel jsem opravnou instalaci, přeinstalaci, nic nepomohlo.

Hledal jsem na zahraničních fórech (nejsem první s tímto problémem), zkoušel jsem
nahradit databázi taskscheduler.mdb z instalačního media... nepomohlo.

PC: Win 10/64, antivir integrovaný win.


Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 428/TaskScheduler.png



Milan Schwarz

TMW, a.s.

Dvůr Králové n/L
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
CAD Studio a.s.

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 16320
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (1) Poděkování1   Citace Vladimír Michl Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.říj.2016 v 21:29
Možná byla na počítači verze 2016 ještě než byla kompatibilní s Win10, nebo nevhodně intervenoval antivirus. Zkuste prosím postup dle:
Vladimír Michl (moderátor)
CAD Studio a.s. - www.cadstudio.cz
(podporu najdete na helpdesk.cadstudio.cz)
Zpět nahoru
MILKA Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 09.bře.2005
Lokalita: ČR (HK)
Používám:
AIS 2017/WIN10
Stav: Offline
Bodů: 301
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace MILKA Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 18.říj.2016 v 16:15
Clap

Pomohlo, děkuji.
Milan Schwarz

TMW, a.s.

Dvůr Králové n/L
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 6844:VIPDávkový převod IDW souborů na AutoCAD DWG2007 nebo DWG2004.
Tip 8255:Prázdný dialog Plánovače úloh Inventoru 2012
Tip 9967:Dávkový převod CAD souborů z/do formátů IPT/IAM, STEP, IGES, SAT, Catia, apod.
Tip 5412:Hromadný převod IDW výkresů do formátu DWG.
Tip 8462:VIPJak urychlit proces zálohování serveru Autodesk Vault?
Tip 10288:VIPJak hromadně exportovat rozpisky z IDW/DWG souborů do XLS?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,203 sekund.