Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Recap 360 - Změna barvy pozadí |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
rychetsky
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 09.bře.2009 Lokalita: ČR (VY) Používám: AutoCAD 2019, Inventor 2019, SolidWorks 2019 Stav: Offline Bodů: 313 |
Téma: Recap 360 - Změna barvy pozadí Zasláno: 13.led.2017 v 15:50 |
Dobrý den,
Mám Recap 360 Pro. Přestože by od podzimu 2016 měla jít změnit barva pozadí aplikace, tak se mi tato možnost stále neobjevuje. Čím by to mohlo být? |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21471 |
Zasláno: 13.led.2017 v 16:05 |
A jakou máte verzi? Aktuální je myslím 3.1.2.1. Změna barvy pozadí je funkce verze ReCap 360 Pro.
|
|
rychetsky
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 09.bře.2009 Lokalita: ČR (VY) Používám: AutoCAD 2019, Inventor 2019, SolidWorks 2019 Stav: Offline Bodů: 313 |
Zasláno: 13.led.2017 v 16:57 |
Dobrý den,
Nedávno jsme si u vás objednali upgrade na Recap 360 Pro, protože máme PRDS Ultimate, jak můžete vidět z přiloženého printscreenu. Ale verzi produktu mám 3.0.2.12, což je divné protože bych očekával, že mi to Autodesk desktop app po aktivaci licence na vyšší verzi updatuje. Pravda, ale je, že jsem licenční číslo zadával do Recapu 360, který je součástí PRDS. Takže v nainstalovaných programech mám stále jen Recap 360, ale když se podívám do vlastností Recapu, tak tam mám napsáno Recap 360 Pro. Viz. obrázek. Nemůže být zakopán pes v tom, že bych si měl nainstalovat ten Recap 360 Pro mimo PRDS a aktivovat si jej jako sólo produkt? Upravil rychetsky - 13.led.2017 v 17:08 |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21471 |
Zasláno: 13.led.2017 v 17:03 |
Ta verze je stará. Nevím proč neupozornil Desktop App, ale stáhněte si zde ze sekce Download aktuální Trial verzi a nainstalujte ji. Vaše licence zůstane zachována.
|
|
rychetsky
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 09.bře.2009 Lokalita: ČR (VY) Používám: AutoCAD 2019, Inventor 2019, SolidWorks 2019 Stav: Offline Bodů: 313 |
Zasláno: 13.led.2017 v 17:21 |
Dobrý den,
tak jsem si zkoušel stáhnout plný Trial z vašeho webu, ale je tam chyba http://www.cadstudio.cz/trial2.autodesk.com/NET17SWDLD/2017/RECAP/DLM/Autodesk_ReCap360_31012_Multilingual_Win_64bit_dlm.sfx.exe Na webu Autodesku je pouze "Autodesk_ReCap360_31012_Multilingual_Win_64bit_wi_en-US_Setup_webinstall" Jenže webinstall mi zase v zaměstnání nepustí naše síť a na Autodesk Account je pouze webinstall |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21471 |
Zasláno: 13.led.2017 v 17:39 |
Aha, pardon - u našeho odkazu chybělo "http://" - má začínat až tím "trial2." (opraveno).
|
|
rychetsky
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 09.bře.2009 Lokalita: ČR (VY) Používám: AutoCAD 2019, Inventor 2019, SolidWorks 2019 Stav: Offline Bodů: 313 |
Zasláno: 13.led.2017 v 18:17 |
Děkuji,
stáhl jsem to, ale ten instalátor se netváří, že by byl na verzi PRO. V příloze zasílám obrázek instalátoru po jeho zapnutí. |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21471 |
Zasláno: 13.led.2017 v 19:35 |
To je v pořádku, volba Pro / nePro je jen otázka licence, instalace je shodná.
|
|
rychetsky
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 09.bře.2009 Lokalita: ČR (VY) Používám: AutoCAD 2019, Inventor 2019, SolidWorks 2019 Stav: Offline Bodů: 313 |
Zasláno: 16.led.2017 v 09:18 |
Tak pokud je to otázka licence, tak v tom má Autodesk bordel. Mám licenční číslo na PRO, vložil jsem ho do Recapu 360 který jsem měl nainstalovaný v rámci PRDS a nefunguje to. Kolegovi nejde Recap pro jistotu aktivovat/spustit vůbec. Musím říci, že za 8000,- za jednu licenci jsem očekával bezproblémový upgrade.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21471 |
Zasláno: 16.led.2017 v 09:34 |
Kolega zřejmě nemá licenci přiřazenu v Autodesk Accounts - když tak s aktivacemi a konkrétními licencemi vám pomohou kolegové na helpdesk.cadstudio.cz
|
|
rychetsky
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 09.bře.2009 Lokalita: ČR (VY) Používám: AutoCAD 2019, Inventor 2019, SolidWorks 2019 Stav: Offline Bodů: 313 |
Zasláno: 16.led.2017 v 09:42 |
Ale samozřejmě že jí má přiřazenou, to bylo první co jsem při obdržení licenčních čísel udělal. Mě nakonec pomohla odinstalace a zpětná instalace celého Recapu. Ještě to zkusím u kolegy, snad bude mít stejné štěstí jako já. Budu Vás informovat, jak to dopadlo.
|
|
rychetsky
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 09.bře.2009 Lokalita: ČR (VY) Používám: AutoCAD 2019, Inventor 2019, SolidWorks 2019 Stav: Offline Bodů: 313 |
Zasláno: 16.led.2017 v 12:09 |
Tak nakonec se musí odinstalovat celý Recap, nainstalovat znovu, přihlásit se pomocí Autodesk account, zadat sériové číslo...a pak už to funguje.
Pěkně kostrbatý upgrade produktu...
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,406 sekund.