Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
problém uložiť dwg |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
michalbe
Nováček Přihlášen: 04.čer.2013 Lokalita: Slovensko Používám: Autocad Mechanical, Inventor, Vault Stav: Offline Bodů: 5 |
Téma: problém uložiť dwg Zasláno: 19.led.2017 v 13:44 |
Inventor 2017 (R3) pri exporte výkresu do Autocad DWG hlási "error saving file"
Nevie niekto kde je problém? Tento istý problém sa vyskytuje na dvoch PC nezávisle. Nepomohlo ani preinštalovanie, ani preregistrovanie v systéme ani zmena užívateľa. ..ďakujem z každý nápad.. |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 19.led.2017 v 13:53 |
michalbe
Nováček Přihlášen: 04.čer.2013 Lokalita: Slovensko Používám: Autocad Mechanical, Inventor, Vault Stav: Offline Bodů: 5 |
Zasláno: 19.led.2017 v 14:20 |
nepomohlo nič.
už som skúšal: -preregistrovať "inventor /install" -preinštalovať inventor -reset utility -spustiť pod iným užívateľom -problém je na dvoch pc. Na jednom je Product design suite ultimate 2017 a na druhom premium. |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 19.led.2017 v 15:20 |
Pokud to dělá i po čisté reinstalaci, pak je zřejmě problém v samotné instalaci - antivir, práva, poškozený .Net, TrueView, kolize s jinou aplikací.
|
|
michalbe
Nováček Přihlášen: 04.čer.2013 Lokalita: Slovensko Používám: Autocad Mechanical, Inventor, Vault Stav: Offline Bodů: 5 |
Zasláno: 20.led.2017 v 09:03 |
TreView preinstalovany. Ako môžem zistit kde je problem? Som s toho zúfaly, pracujem s inventorom a autocadom 12rokov a toto sa mi ešte nestalo. A nikto nevie čo s tým...
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 20.led.2017 v 09:21 |
Jedině mohu navrhnout čistou odinstalaci - http://www.cadforum.cz/cadforum/rucni-odinstalace-inventoru-poskozena-instalace-tip7161 a reinstalaci. Nebo vám mohou poradit kolegové na Helpdesku.
|
|
michalbe
Nováček Přihlášen: 04.čer.2013 Lokalita: Slovensko Používám: Autocad Mechanical, Inventor, Vault Stav: Offline Bodů: 5 |
Zasláno: 20.led.2017 v 14:55 |
ani čistá odinštalace nepomohla
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 2,123 sekund.