Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Inventor 2017 nelze spustit - Chyba hodin |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
bernardr
Zasloužilý člen Přihlášen: 07.úno.2017 Lokalita: ČR (PA) Používám: AutoCad, Inventor Stav: Offline Bodů: 107 |
Téma: Inventor 2017 nelze spustit - Chyba hodin Zasláno: 07.úno.2017 v 20:39 |
Dobrý den,
po spuštění Inventoru se zobrazí tato chyba - viz obrázek. Několik faktů: - inventor tuto chybu hlásí hned při prvním spuštění (ještě nebyl spuštěn) - Studentská verze SW. - Intel Core 2 DUO CPU E8400 3GHz - Windows 7 home premiumSP1 64bit- plně aktualizovaný systém, legální a aktivovaný, 4GB RAM - Nastavení hodin a data je v pořádku, včetně časového pásma a lokality a krajiny. - Vyzkoušeno i odinstalace a nová instalace inventoru - vyzkoušeno i spouštění jako správce Děkuji moc za pomoc Upravil bernardr - 07.úno.2017 v 21:23 |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 07.úno.2017 v 22:02 |
Zkuste nastavit internetovou synchronizaci systémového času a ujistěte se, že není zakázán síťový adapter - pro prvotní aktivaci licence je potřeba internetové připojení.
|
|
bernardr
Zasloužilý člen Přihlášen: 07.úno.2017 Lokalita: ČR (PA) Používám: AutoCad, Inventor Stav: Offline Bodů: 107 |
Zasláno: 08.úno.2017 v 21:30 |
Dobrý den, děkuji za odezvu. To nepomáhá.Odinstaloval jsem to (asi už po páté) a nainstaloval jsem pro změnu verzi professional a ta to nedělá. (????) |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 08.úno.2017 v 21:40 |
Professional je stejná instalace, ale je možné že byl nějak poškozen ten původní instalák.
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,914 sekund.