ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Děkujeme za účast na konferenci CADfórum 2025 - archiv s prezentacemi byl rozeslán účatníkům
Přes 119.500 registrovaných u nás, celkem 1.103.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a proměnné prostředí AutoCADu.
AEC Collection - kompletní CAD/BIM nástroje pro projektování
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoAutodesk Desktop App

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Petr_K. Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 30.čer.2011
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
ACLT 2022
Stav: Offline
Bodů: 31
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Autodesk Desktop App
    Zasláno: 24.dub.2017 v 15:47
Dobrý den,
od 06.02. 2017 se mi permanentně zobrazuje hláška "Nelze se připojit k serveru. Zkuste to později" Nemůžu dojít na to co to způsobuje. Připojení na net je funkční, na web Autodesku se připojím, přihlásím se, aktualizace stáhnu jen tady ta "Autodesk Desktop App" dělá neplechu. Je instalovaná verze 7.0.5.154 - asi z instalačního souboru ACLT 2018. Netuší někdo kde by mohl být problém. Do instalace ACLT 2018 to chodilo bez problému.
Díky za pomoc.
Petr K.
Petr_K.
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 22004
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 24.dub.2017 v 17:38
Možná si budete muset nastavit proxy server. V okně Desktop App klikněte na vaše jméno a pak na Nastavení > Proxy.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Petr_K. Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 30.čer.2011
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
ACLT 2022
Stav: Offline
Bodů: 31
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 24.dub.2017 v 18:21
Nepoužívám proxy server.

Petr_K.
Zpět nahoru
maiklss Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel
Avatar

Přihlášen: 08.říj.2008
Lokalita: ČR (VY)
Používám:
Inventor
Stav: Offline
Bodů: 1627
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 24.dub.2017 v 18:27
Je PC na firemní síti nebo je na internetu jen pres modem či wifi??< id="foxcub_translator_popup_win" style="visibility:;width:0px;height:0px;border:0;padding:0;">
Když můžu pomůžu:)
Zpět nahoru
Petr_K. Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 30.čer.2011
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
ACLT 2022
Stav: Offline
Bodů: 31
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 24.dub.2017 v 18:32
PC je připojeno k netu přes modemrouter Zyxel P 600.
Petr_K.
Zpět nahoru
maiklss Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel
Avatar

Přihlášen: 08.říj.2008
Lokalita: ČR (VY)
Používám:
Inventor
Stav: Offline
Bodů: 1627
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 24.dub.2017 v 18:47
Mě to hazelo tenhle odkaz ale já jsem napojen přes firemni server a přístupem k netu přes doménu.< id="foxcub_translator_popup_win" style="visibility:;width:0px;height:0px;border:0;padding:0;">
Tak nevim kde je u tebe problém:(
Když můžu pomůžu:)
Zpět nahoru
Petr_K. Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 30.čer.2011
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
ACLT 2022
Stav: Offline
Bodů: 31
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 24.dub.2017 v 18:51
Možná špatně chápu ale jaký odkaz máš na mysli?
Petr_K.
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 11462:Přednastavení instalační složky v Autodesk Desktop App.
Tip 10819:Autodesk Desktop App pro automatické stahování aktualizací.
Tip 10826:Jak řídit stahování a instalaci oprav v Autodesk Desktop App?
Tip 11636:Jak si stáhnout nejnovější service pack, hotfix nebo update pro mou CAD/BIM aplikaci Autodesk?
Tip 10948:Po spuštění Počítačové aplikace Autodesk (Autodesk Desktop App) se zobrazí prázdné okno a aplikace zamrzne.
Tip 10909:Samostatná instalace a odinstalace Autodesk Desktop App (Počítačová aplikace Autodesk).


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,227 sekund.