ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.094.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoReinstalace IS10 - Urgentní

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Reinstalace IS10 - Urgentní
    Zasláno: 26.dub.2006 v 06:33

Nainstaloval jsem na svoji stanici IS 10 pomocí síťového rozšíření. Udělall jsem to i na pár dalších stanicích a vše chodilo v pořádku. Po nějaké době pokusů jsem usoudil, že bych se potřeboval vrátit do výchozího stavu po instalaci a odinstaloval jsem IS a znovu stejně nainstaloval. Od té doby ho nedokážu spustit. Dlouhou dobu vidím jen průsvitnou žlutou úvodní obrazovku, pak znizí a na počítači běží proces Inventor. Když to nevydržím a ukončím ho, počítač není provozuschopný a musím ho restartovat (pokud se to vůbec podaří).

Neznáte někdo příčinu / řešení?

Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21914
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 26.dub.2006 v 08:27
Restartoval jste po odinstalaci (před reinstalací) počítač? Nebyla na počítači od původní instalace inovovaná nějaká Windows komponenta (MSIE, .NET, drivery...)?
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 26.dub.2006 v 08:39

Tím restartem si nejsem zcela jist. Ale opakoval jsem to ještě jednou. No, můžu to zkusit znova. Kromě automatickýc updatů XP se na počítači nic nedělo. Ale je to zřejmě problém toho počítače. Stejná instalace na jiném počítači běží.
Budu bádat dál - reinstalace celé stanice je až poslední zoufalá možnost.

Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 26.dub.2006 v 10:19

Tak jsem udělal vzhledem k časovému presu několik akcí a Inventor se mi nakonec rozběhnul. Odinstaloval jsem a důsledně restartoval, vypnul jsem NVidia Desktop Manager, promazal jsem v profilech všecko, co se vázalo k Inventoru a nainstaloval jsem z DVD.

Takže teď mi to jede, ale nevím, proč.

Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Ferdinand Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
AutoCAD2004 (EN) na Windows XP
Stav: Offline
Bodů: 1906
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 26.dub.2006 v 10:28
Mne se po odinstalacích osvědčilo spustit pročištění registrů (RegClean, RegistryFix), PC vypnout (to myslím ÚPLNĚ - vytáhnout síťovou šňůru ze zásuvky, vytáhnout LAN přípojku), počkat tak 2-3 minuty a pak PC nastartovat (po připojení všech šňůr).
-FerTh-
Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 26.dub.2006 v 10:33
Pročištění registrů bych chápal. To další mi přijde trochu jako černá magie. Ne, že bych se k podobným krokům občas ze zoufalství taky neuchyloval :-)
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
mohy Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 24.led.2006
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
Autodesk Map 3D
Stav: Offline
Bodů: 70
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 26.dub.2006 v 10:38

Dovoluji si vyslovit pochybnosti o smyslu vytažení síťového kabelu ze zásuvky. Reset stačí. Od toho se to tak jmenuje. Po resetu se počítač nastaví na výchozí hodnoty jako po startu. A čekací doba po vypnutí je od toho, aby se součástky "neunavovaly" rázovými proudy, ale to stačí počkat 20 sekund, netřeba 2-3 minuty.

I když.....s produkty autodesku delám teprve chvíli, takže nevím jak hluboko mohla tato "konspirace" zajít

Autodesk Map 3D 2007
Zpět nahoru
Miko Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 07.úno.2006
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Inventor 2018
Stav: Offline
Bodů: 75
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 26.dub.2006 v 15:19
Zdravím a mohu se pouze zastat těch, kteří věří na černou magii. Tvrdé vypnutí, tzn. vytažení ze zásuvky a čekačka cca 1 minuta, je opravdu z mých vlastních zkušeností cesta poté co nepomáhá ani opakovaný reset na řadu programů, které hlásí potíže na úrovni HW.
Autodesk Inventor 2014
Zpět nahoru
mohy Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 24.led.2006
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
Autodesk Map 3D
Stav: Offline
Bodů: 70
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 26.dub.2006 v 15:24
Tak to snad jedině že by byl problém s přehřátím něčeho. Jinak si vážně nedokážu představit v čem by měl být rozdíl mezi vypnutím a restartem "natvrdo"
Autodesk Map 3D 2007
Zpět nahoru
Kubeczka Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: Czech Republic
Používám:
AutoCAD 2018, Inventor 2018
Stav: Offline
Bodů: 141
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 27.dub.2006 v 07:19
Připojuji se k diskuzi. A souhlasím s těmi, kdo věří na vypnutí stanice a posečkání cca 1 min (někdy stačí i 5 sekund). Osvědčilo se to i v jiných případech. Zřejmě po resetu něco někde zůstane - z vlastní zkušenosti resetu nevěřím (tedy u nových OS a PC - staré zlaté časy s DOSem atd  :o) Jinak k reinstalaci - je dobré stáhnout ze stránek Microsoftu nové verze MS .NET Framework verze 1.1 a různé. Je to tam dobře popsané - kterou verzi nainstalovat, když vám to dělá to a to. Nemám to z vlastní hlavy, ale poradili mi to naši hoši dealerští. Takže nekoukat jen na stránky Autodesku, ale i Microsoftu :o)
Zpět nahoru
mohy Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 24.led.2006
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
Autodesk Map 3D
Stav: Offline
Bodů: 70
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 27.dub.2006 v 07:52
No jak jsem říkal. S produkty autodesku dělám teprve asi 4 měsíce, tak ještě nevím jak hluboce se umí zakousnout
Autodesk Map 3D 2007
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21914
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 27.dub.2006 v 08:41
Neříkám, že občas v PC neřádí duchové, ale z hlediska software (ani Autodesk software) určitě není žádný rozdíl mezi "cold resetem" (tlačítko) a vypnutím/zapnutím, natožpak "dlouhým vypnutím" nebo vytažením napájecí šňůry.
Maximálně se to odlišuje ve schladnutí přehřátých komponent u nějakých poskládaných nebo přetaktovaných PC, popř. (asi jen teoreticky) v inicializaci komponent, které mohou mít vlastní kapacity držící napětí po delší dobu (grafická karta?) a zároveň nereagují správně na Reset.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 10851:iLogic - jak ve výkresu zpracovat materiál a cestu součásti?
Tip 9476:Ukládání DWG kopie IDW výkresu pojmenované podle revize.
Tip 8717:Jak ve výkresu zobrazit těžiště podsestavy?
Tip 9467:Automatické publikování schválených výkresů z Inventoru.
Tip 9341:Použití iLogic na rozklad jména IPT souboru a naplnění iVlastností.
Tip 11550:iLogic: Spuštění externího procesu s parametry


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,570 sekund.