Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() Zasláno: 26.dub.2006 v 06:33 |
Nainstaloval jsem na svoji stanici IS 10 pomocí síťového rozšíření. Udělall jsem to i na pár dalších stanicích a vše chodilo v pořádku. Po nějaké době pokusů jsem usoudil, že bych se potřeboval vrátit do výchozího stavu po instalaci a odinstaloval jsem IS a znovu stejně nainstaloval. Od té doby ho nedokážu spustit. Dlouhou dobu vidím jen průsvitnou žlutou úvodní obrazovku, pak znizí a na počítači běží proces Inventor. Když to nevydržím a ukončím ho, počítač není provozuschopný a musím ho restartovat (pokud se to vůbec podaří). Neznáte někdo příčinu / řešení? |
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21914 |
![]() |
Restartoval jste po odinstalaci (před reinstalací) počítač? Nebyla na počítači od původní instalace inovovaná nějaká Windows komponenta (MSIE, .NET, drivery...)?
|
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
Tím restartem si nejsem zcela jist. Ale opakoval jsem to ještě jednou. No, můžu to zkusit znova. Kromě automatickýc updatů XP se na počítači nic nedělo. Ale je to zřejmě problém toho počítače. Stejná instalace na jiném počítači běží. |
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
Tak jsem udělal vzhledem k časovému presu několik akcí a Inventor se mi nakonec rozběhnul. Odinstaloval jsem a důsledně restartoval, vypnul jsem NVidia Desktop Manager, promazal jsem v profilech všecko, co se vázalo k Inventoru a nainstaloval jsem z DVD. Takže teď mi to jede, ale nevím, proč. |
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Ferdinand ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (JM) Používám: AutoCAD2004 (EN) na Windows XP Stav: Offline Bodů: 1906 |
![]() |
Mne se po odinstalacích osvědčilo spustit pročištění registrů (RegClean, RegistryFix),
PC vypnout (to myslím ÚPLNĚ - vytáhnout síťovou šňůru ze zásuvky,
vytáhnout LAN přípojku), počkat tak 2-3 minuty a pak PC nastartovat (po
připojení všech šňůr).
|
|
-FerTh-
|
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
Pročištění registrů bych chápal. To další mi přijde trochu jako černá magie. Ne, že bych se k podobným krokům občas ze zoufalství taky neuchyloval :-)
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
mohy ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 24.led.2006 Lokalita: ČR (MS) Používám: Autodesk Map 3D Stav: Offline Bodů: 70 |
![]() |
Dovoluji si vyslovit pochybnosti o smyslu vytažení síťového kabelu ze zásuvky. Reset stačí. Od toho se to tak jmenuje. Po resetu se počítač nastaví na výchozí hodnoty jako po startu. A čekací doba po vypnutí je od toho, aby se součástky "neunavovaly" rázovými proudy, ale to stačí počkat 20 sekund, netřeba 2-3 minuty. I když.....s produkty autodesku delám teprve chvíli, takže nevím jak hluboko mohla tato "konspirace" zajít |
|
Autodesk Map 3D 2007
|
|
![]() |
|
Miko ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 07.úno.2006 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Inventor 2018 Stav: Offline Bodů: 75 |
![]() |
Zdravím a mohu se pouze zastat těch, kteří věří na černou magii. Tvrdé vypnutí, tzn. vytažení ze zásuvky a čekačka cca 1 minuta, je opravdu z mých vlastních zkušeností cesta poté co nepomáhá ani opakovaný reset na řadu programů, které hlásí potíže na úrovni HW.
|
|
Autodesk Inventor 2014
|
|
![]() |
|
mohy ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 24.led.2006 Lokalita: ČR (MS) Používám: Autodesk Map 3D Stav: Offline Bodů: 70 |
![]() |
Tak to snad jedině že by byl problém s přehřátím něčeho. Jinak si vážně nedokážu představit v čem by měl být rozdíl mezi vypnutím a restartem "natvrdo"
|
|
Autodesk Map 3D 2007
|
|
![]() |
|
Kubeczka ![]() Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: Czech Republic Používám: AutoCAD 2018, Inventor 2018 Stav: Offline Bodů: 141 |
![]() |
Připojuji se k diskuzi. A souhlasím s těmi, kdo věří na vypnutí stanice a posečkání cca 1 min (někdy stačí i 5 sekund). Osvědčilo se to i v jiných případech. Zřejmě po resetu něco někde zůstane - z vlastní zkušenosti resetu nevěřím (tedy u nových OS a PC - staré zlaté časy s DOSem atd :o) Jinak k reinstalaci - je dobré stáhnout ze stránek Microsoftu nové verze MS .NET Framework verze 1.1 a různé. Je to tam dobře popsané - kterou verzi nainstalovat, když vám to dělá to a to. Nemám to z vlastní hlavy, ale poradili mi to naši hoši dealerští. Takže nekoukat jen na stránky Autodesku, ale i Microsoftu :o)
|
|
![]() |
|
mohy ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 24.led.2006 Lokalita: ČR (MS) Používám: Autodesk Map 3D Stav: Offline Bodů: 70 |
![]() |
No jak jsem říkal. S produkty autodesku dělám teprve asi 4 měsíce, tak ještě nevím jak hluboce se umí zakousnout
![]() ![]() |
|
Autodesk Map 3D 2007
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21914 |
![]() |
Neříkám, že občas v PC neřádí duchové, ale z hlediska software (ani Autodesk software) určitě není žádný rozdíl mezi "cold resetem" (tlačítko) a vypnutím/zapnutím, natožpak "dlouhým vypnutím" nebo vytažením napájecí šňůry.
Maximálně se to odlišuje ve schladnutí přehřátých komponent u nějakých poskládaných nebo přetaktovaných PC, popř. (asi jen teoreticky) v inicializaci komponent, které mohou mít vlastní kapacity držící napětí po delší dobu (grafická karta?) a zároveň nereagují správně na Reset. |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,570 sekund.