Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy CAD Studio [www.cadforum.cz]
Česky Slovensky English Deutsch
Přihlášení:
▶ Registrace

 právě čte: 6401 
RSS tipy RSS kanál - CAD tipy
RSS diskuze RSS kanál - CAD diskuze

Diskuze Diskuzní fórum

NápovědaCAD diskuze

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit a dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru.
Fórum nenahrazuje technický support firmy CAD Studio - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Pojmy Face normals, mesh

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
shockwave Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 10.říj.2017
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
maya
Stav: Offline
Bodů: 3
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace shockwave Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Pojmy Face normals, mesh
    Zasláno: 10.říj.2017 v 22:26
Ahoj, chtěl bych se ptat, kdy a k čemu použít Face Normals a k čemu je Mesh. Pokud můžete uvest příklad, dělali jsme  ve škole něco jako láhev s dvojitou stěnou, ale vše bylo tak rychlé, že jsem si nestihnul udělat poznámku : (   Dekuji
Zpět nahoru
AlenaS Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 11.zář.2016
Lokalita: ČR (PL)
Používám:
Autocad
Stav: Offline
Bodů: 7
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace AlenaS Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 11.říj.2017 v 06:06
Taky jsme to brali :-)

Mesh je síť z malých plošek která tvoří tvar objektu, jeho povrch. Pro render může být důležité jestli se na ty plošky kamera dívá z rubu nebo z líce a to určují právě ty normály, face normals. To jsou kolmé vektory vystupující z líce plošek. U načtených modelů je potřeba je někdy sjednotit aby se nestřídaly rubové a lícové plošky.
Zpět nahoru
shockwave Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 10.říj.2017
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
maya
Stav: Offline
Bodů: 3
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace shockwave Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 11.říj.2017 v 18:21
A jak je prosím sjednotíš ty rubové a lícové plošky, přes Bridge, že označíš vnitřní a vnější facy? Děkuji
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 4318:Přiřazení materiálů AEC objektům v Autodesk VIZ.
Tip 5974:VIPVlastní jazykové překlady v MLD souborech AutoCADu Mechanical.
Tip 8598:Blikající vzhled 3D modelů Revitu v Autodesk Showcase.
Tip 8904:Normály 3D ploch (3DFace) v DWG AutoCADu.
Tip 9511:Jak převést mračno bodů na editovatelný 3D CAD model (mesh)?
Tip 9926:Jaká je maximální velikost sítě typu polyface mesh v AutoCADu?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,266 sekund.