ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum Najít  Události Události  Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoPojmy Face normals, mesh

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
shockwave Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 10.říj.2017
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
maya
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Pojmy Face normals, mesh
    Zasláno: 10.říj.2017 v 22:26
Ahoj, chtěl bych se ptat, kdy a k čemu použít Face Normals a k čemu je Mesh. Pokud můžete uvest příklad, dělali jsme  ve škole něco jako láhev s dvojitou stěnou, ale vše bylo tak rychlé, že jsem si nestihnul udělat poznámku : (   Dekuji
Zpět nahoru
AlenaS Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 11.zář.2016
Lokalita: ČR (PL)
Používám:
Autocad
Stav: Offline
Bodů: 9
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 11.říj.2017 v 06:06
Taky jsme to brali :-)

Mesh je síť z malých plošek která tvoří tvar objektu, jeho povrch. Pro render může být důležité jestli se na ty plošky kamera dívá z rubu nebo z líce a to určují právě ty normály, face normals. To jsou kolmé vektory vystupující z líce plošek. U načtených modelů je potřeba je někdy sjednotit aby se nestřídaly rubové a lícové plošky.
Zpět nahoru
shockwave Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 10.říj.2017
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
maya
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 11.říj.2017 v 18:21
A jak je prosím sjednotíš ty rubové a lícové plošky, přes Bridge, že označíš vnitřní a vnější facy? Děkuji
Zpět nahoru

Sdílet na: Digg it! Del.icio.us Twitter Google záložka Linkuj Vybrali.sme

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 4318:Přiřazení materiálů AEC objektům v Autodesk VIZ.
Tip 8598:Blikající vzhled 3D modelů Revitu v Autodesk Showcase.
Tip 12063:3D odsazení (offset) povrchu.
Tip 5974:VIPVlastní jazykové překlady v MLD souborech AutoCADu Mechanical.
Tip 8904:Normály 3D ploch (3DFace) v DWG AutoCADu.
Tip 9511:Jak převést mračno bodů (laser sken) na editovatelný 3D CAD model (mesh)?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,129 sekund.