Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
GISfórum RSS ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
RSS roboti ![]() Přihlášen: 06.říj.2017 Lokalita: ČR (JČ) Používám: twiGIS Stav: Offline Bodů: 0 |
![]() Zasláno: 09.lis.2017 v 01:07 |
Od roku 2013 jsem nasadili a zprovoznili celkem dvanáct Vyjadřovacích portálů ve společnostech, které provozují inženýrské sítě. Řešení není vymezeno na konkrétní obor a proto se naše portály uplatňují v různých oblastech - vodovody a kanalizace, teplárenství či veřejného osvětlení. Jména konkrétních provozovatelů využívajících Vyjadřovací portál od CAD Studia, jsou uvedena v předchozím článku.
Zásadním přínosem pro provozovatele a žadatele je kompletní elektronizace podání samotné žádosti. Právě díky elektronickému sběru žádosti, lze následně automaticky vyhodnotit, zda-li dochází ke střetu zájmového území žadatele a inženýrských sítí provozovatele. Na základě výsledku (ne)střetu se automaticky připraví podklady pro vydání vyjádření (vyhotovená žádost, vygenerovaná mapová situace, připravené DWG/DGN soubory pro elektronický výdej dat). Dle nastavení systém rozhodne, které z žádostí mají být odbaveny plně automaticky (žadatel obdrží vyjádření do deseti minut), a které budou ještě doplněny o specifické údaje. Přes námi implementované Vyjadřovací portály jsou řešeny desetitisíce žádostí ročně z nichž dle dlouhodobých statistik je 35% žádostí vyřízeno plně automaticky a pro zbylé žádosti byly automaticky vyhotoveny potřebné podklady. V tomto objemu žádostí figurují i žádosti malých provozovatelů, kteří odbaví stovky nebo tisíce vyjádření ročně. Vyjadřovací portál od CAD Studia je unikátní právě v tom, že je možné jej z hlediska nákladů a náročnosti na implementaci a vlastní provoz uplatnit i u řádově menších společností, než jsou velcí operátoři či správci s celorepublikovou působností. Co je důležité zmínit na závěr, CAD Studio implementuje Vyjadřovací portály přímo u provozovatele, který má zájem na tom, aby se mu proces vydání vyjádření co nejvíce zautomatizoval a zrychlil. Vyjadřovací portál neprovádí jen sběr a distribuci žádostí, ale obslouží celý životní cyklus žádosti, včetně vytvoření všech podkladů pro referenta vyjadřování. To je v řadě případů (zejména těch složitějších, jako je vyjádření k projektové dokumentaci či možnosti napojení na inženýrské sítě) ten největší přínos a úspora času a redukce omylů. Viz pokračování... |
|
GISforum.cz - novinky, zajímavosti, zkušenosti a tipy ke GIS a CAFM aplikacím a řešením firmy CAD Studio
|
|
![]() |
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,154 sekund.