Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Revit 2018 + aktualizace Win10 |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21434 |
Téma: Revit 2018 + aktualizace Win10 Zasláno: 12.led.2018 v 14:05 |
Michalkacerik
Zasloužilý člen Přihlášen: 24.úno.2012 Lokalita: Slovensko Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 104 |
Zasláno: 12.led.2018 v 13:12 |
Môj postup a moja skúsenosť. Aktualízácie nikdy nemám automatické. Ak počítač ide v poriadku nevidím dôvod na akúkoľvek aktualizáciu. Prevencia je dobrá, ale veľmi uvážlivá. Ak sa aktualizácií nazbiera, pozriem si ich prečítam si čo vôbec aktualizujú a zároveň si vyhľadávam konkrétne čislo aktualizácie a pridám do vyhľadávača slovo autodesk alebo Revit npr. KB XXXXX & autodesk Revit. Občas sa najde že to niekto reklamuje....atd. Ak sa rozhodnem inštalovať aktualizáciu, po inštalácií a následnom reštarte jednej aktualizácie vyskúšam spustiť programy, ktoré sú najdôležitejšie. Doporučenie/riešenie. Prejsť do histórie auktualizácií a postupne podľa dátumov odinštalovávať najnovšie aktualizácie a po každej odinštalácií reštartovať a vyskúšať REVIT. Je to zdĺhavé a pracné, ale snáď sa vyhnete tomu najzdĺhavejšiemu, kompletnou preinštaláciou systému a samozrejme Revitu a ďalších programov. Popripade ešte predtým môžete vyskúšať obnovenie systému s dátumom pred inštaláciou aktualizácií, kedy programy fungovali podľa vašich požiadaviek
Upravil Michalkacerik - 12.led.2018 v 13:21 |
|
Peter Jirat
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3927 |
Zasláno: 12.led.2018 v 10:13 |
Zkuste opravnou instalací Revitu v Ovládacích panelech nebo si najděte journal a tam by mělo být vidět na čem to padne. Nebo aspoň po čem to padne.
|
|
marko10
Diskutér Přihlášen: 25.lis.2011 Lokalita: ČR (ÚL) Používám: REVIT Stav: Offline Bodů: 74 |
Zasláno: 12.led.2018 v 09:33 |
Zdravím, moje zkušenost že jsem musel provést čistou instalaci W10 a po sdělení MICROSOFTU že je chyba na straně procesoru, pak paměti a pak antiviru jsem rezignoval. Aktualizace ty samé, se mi stahovali denně 2x (4GB) v 14denním cyklu. . Snad někdy bude W10 bez 3/4 zbytečností a bude odladěn...
|
|
KubenaL
Diskutér Přihlášen: 23.říj.2017 Lokalita: ČR (ÚL) Používám: Revit 2020 Stav: Offline Bodů: 15 |
Zasláno: 12.led.2018 v 08:57 |
Dobrý den,
včera se mi aktualizovaly Win10 a dnes nejde otevřít Revit 2018. Otevírání se zastaví před historií souborů a konec. Už jsem zkoušel restart, vypnutí a pořád stejný. Nemáte někdo stejnou zkušenost a případně jak Revit otevřít. Docela oprus, když máte termín.... Předem děkuji Kubena
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,762 sekund.