Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
padání AutoCAD LT |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
latal@digioffice.cz
Nováček Přihlášen: 08.zář.2016 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCAD Stav: Offline Bodů: 3 |
Téma: padání AutoCAD LT Zasláno: 21.led.2018 v 15:19 |
Zdravím a moc děkuji za odpověď. Reinstaloval jsem dle návodu C++ Redistribute 2015 a uvidíme. Defender nepoužíváme a rollback už bohužel také nejde. Uvidíme jestli to pomůže. LT 2011 vím že nemá oficiální podporu, ale doteď fungovala. Doufal jsem že bude existovat nějaký trik jak to zase zprovoznit. Takhle nezbývá než koupit novou verzi. Na druhou stranu vím že je lepší používat v celém atelieru stejné verze, vyhneme se tak mimo jiné i nutnosti ukládat jako (save as) verze 2011. Dám vědět jak jsme dopadl. Děkuji, JL |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21434 |
Zasláno: 20.led.2018 v 23:00 |
Verze 2011 není kompatibilní s Win10, takže tam je padání normální. Viz http://www.cadforum.cz/cadforum/kompatibilita-autodesk-software-s-windows-10-tip10435
U padání po aktualizaci Win10 postupujte dle tipu http://www.cadforum.cz/cadforum/produkt-autodesku-selze-pri-spusteni-po-instalaci-windows-10-upd-tip11753 |
|
latal@digioffice.cz
Nováček Přihlášen: 08.zář.2016 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCAD Stav: Offline Bodů: 3 |
Zasláno: 20.led.2018 v 22:19 |
Zdravím,
máme v práci několik počítačů s AutoCAD LT (různé verze 2011/2017/2018) a poslední zhruba týden nám padá. Padá různými způsoby: 1) zasekne se, obrazovka zbělá a musíme ho ukončit přes správce úloh 2) nebo napíše kritickou chybu a ukončí se sám Padá nám to na všech počítačích v různý čas cca 3-5x denně. Máme Windows 10 a právě cca před týdnem jsme aktualizovali na poslední Fall Creators update. Nemáte podobné zkušenosti? Děkuji, Jarda |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,863 sekund.