Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy CAD Studio [www.cadforum.cz]
Česky Slovensky English Deutsch
Přihlášení:
▶ Registrace

 právě nás čte: 4476 
RSS tipy RSS kanál - CAD tipy
RSS diskuze RSS kanál - CAD diskuze

Diskuze Diskuzní fórum

NápovědaCAD diskuze

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy CAD Studio - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Uživatelé definovaní u Autodesku

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Peter Jirat Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 04.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD ->2017, Revit ->2018
Stav: Offline
Bodů: 3115
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Peter Jirat Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Uživatelé definovaní u Autodesku
    Zasláno: 28.bře.2018 v 15:53
Už po několikáté se mi stalo, že ze správy účtu na accounts.autodesk.com se mi ztratili všichni nadefinovaní firemní uživatelé. Mohlo to vzniknout přechodem z předplatného na pronájem??? Zůstal tam jen můj účet (aspoň že tak).
Zpět nahoru
Jiří Šeda Zobrazit panel
CAD Studio support
CAD Studio support
Avatar
CAD Studio a.s.

Přihlášen: 04.bře.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 56
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Jiří Šeda Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 28.bře.2018 v 20:41
Tohoto chování jsem si všiml už vloni a dával jsem ho do souvislosti s tím, jak nabíhají nové verze, resp. přibývají do jednotlivých účtů a zrovna jste se strefil do tohoto okamžiku. Za pár minut by to tam již mělo být zpátky. Případně vyčistěte cache z prohlížeče a zkuste se znovu přihlásit.
Může to být i tím přechodem na pronájem, protože nabíhají nové produkty...(Ale nemáme info od ostatních zákazníků o tomto chování)
 
Nemělo by se to ale stávat často. Pokud ano, určitě zadejte CASE na Helpdesk Autodesku přímo ze svého účtu.
 
 
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 1970:VIPJak zobrazit statistiku čerpání síťových licencí produktů Autodesku jednotlivými uživateli?
Tip 8117:Jak získat "ID uživatele" pro web služby Autodesku? (Autodesk ID)
Tip 4332:Jak otevřít hyperodkazy připojené k entitám prostým poklepáním?
Tip 10276:Jak centrálně spravovat aktualizace produktů Autodesk?
Tip 2415:Zůstanou při výpadku licenčního serveru uživatelé zcela bez licencí?
Tip 11217:Timeout pro uvolnění licence Vault klienta.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,141 sekund.