Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 3963 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoUživatelé definovaní u Autodesku

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Jiří Šeda Zobrazit panel
Arkance Systems support
Arkance Systems support
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 04.bře.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 56
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Uživatelé definovaní u Autodesku
    Zasláno: 28.bře.2018 v 20:41
Tohoto chování jsem si všiml už vloni a dával jsem ho do souvislosti s tím, jak nabíhají nové verze, resp. přibývají do jednotlivých účtů a zrovna jste se strefil do tohoto okamžiku. Za pár minut by to tam již mělo být zpátky. Případně vyčistěte cache z prohlížeče a zkuste se znovu přihlásit.
Může to být i tím přechodem na pronájem, protože nabíhají nové produkty...(Ale nemáme info od ostatních zákazníků o tomto chování)
 
Nemělo by se to ale stávat často. Pokud ano, určitě zadejte CASE na Helpdesk Autodesku přímo ze svého účtu.
 
 
Zpět nahoru
Peter Jirat Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 04.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD ->2021, Revit ->2022
Stav: Offline
Bodů: 3927
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 28.bře.2018 v 15:53
Už po několikáté se mi stalo, že ze správy účtu na accounts.autodesk.com se mi ztratili všichni nadefinovaní firemní uživatelé. Mohlo to vzniknout přechodem z předplatného na pronájem??? Zůstal tam jen můj účet (aspoň že tak).
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 1970:VIPJak zobrazit statistiku čerpání síťových licencí produktů Autodesku jednotlivými uživateli?
Tip 8117:Jak získat "ID uživatele" pro web služby Autodesku? (Autodesk ID)
Tip 13898:Jak z Civil 3D vyexportovat data ve formátu CPIXML pro RIB iTWO?
Tip 4332:Jak otevřít hyperodkazy připojené k entitám prostým poklepáním?
Tip 13733:Mohou se uživatelé přihlašovat k produktům Autodesk pomocí SSO i na soukromých zařízeních?
Tip 10276:Jak centrálně spravovat aktualizace produktů Autodesk?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,586 sekund.