Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Časová prodleva při zadání vazby |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
IvoBe
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 11.čvc.2005 Lokalita: ČR (SČ) Používám: Fusion 360 Stav: Offline Bodů: 289 |
Téma: Časová prodleva při zadání vazby Zasláno: 21.bře.2019 v 09:28 |
Při vazbení se mi najednou objevila určitá časová prodleva cca. 0,5-1s od najetí kurzoru nad plochu do chvíle, kdy se objeví šipka normály plochy nebo jiný vybraný prvek. Taky se někdy neobjeví vůbec a musí se na plochu kliknout a objeví se teprve poté.
Je to silně na hlavu, nesetkal jste se někdo s tím? Ivo
|
|
Ivo Bešťák
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21489 |
Zasláno: 21.bře.2019 v 10:15 |
Neaktualizoval jste Windows 10? Viz příbuzný tip 11718.
|
|
IvoBe
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 11.čvc.2005 Lokalita: ČR (SČ) Používám: Fusion 360 Stav: Offline Bodů: 289 |
Zasláno: 21.bře.2019 v 11:53 |
V aktualizacích to není.
|
|
Ivo Bešťák
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21489 |
Zasláno: 21.bře.2019 v 13:18 |
Příkaz Winver vám tedy hlásí starší build Win10 než 1709? Inventor máte aktualizovaný na nejnovější hotfixy? |
|
IvoBe
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 11.čvc.2005 Lokalita: ČR (SČ) Používám: Fusion 360 Stav: Offline Bodů: 289 |
Zasláno: 22.bře.2019 v 10:34 |
Ztratil jsem nervy, přeinstaloval Inventor, okamžitě nahrál zálohu Možností aplikace a dělalo to pořád.
Přeinstaloval jsem celé Windows a znovu vše výše a dělalo to opět. Teprve pak mě napadlo nahrát zálohu Možností aplikace od kolegy a hle, problém vyřešen. Takže to bylo někde v tom, netuším kde, už jsem to ani nehledal a jsem rád, že to funguje. Kdybych neblbnul a zkoumal to nastavení, tak jsem si ušetřil asi 8 hodin práce.... Každopádně díky za snahu i pomoc.
|
|
Ivo Bešťák
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21489 |
Zasláno: 22.bře.2019 v 10:40 |
V případě, že je poškozený profil, pak stačí dát reset - viz https://www.cadforum.cz/cadforum/reset-uzivatelskeho-prostredi-inventoru-v-pripade-potizi-s-dialo-tip10910
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,762 sekund.