Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
HP xw6400 |
Odpovědět | Stránka 12> archiv |
Autor | |
Ľubomír Pápay
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: Slovensko Používám: AIS2009, AIS 2012 Stav: Offline Bodů: 954 |
Téma: HP xw6400 Zasláno: 31.led.2007 v 14:05 |
Tak už mám na stole novú stanicu HPxw6400. Vyslišal som hlasy odborníkov a nekúpil som tentoraz skladačku. Z nervami som takmer na konci...Nech žije Hewlet Packard národný podnik! Vážení, toľko problémov čo je okolo tej mašiny, to som ešte skutočne nezažil...Dodali to nekompletné (chýbala klávesnica), namiesto Slovak kit dodali CZ (bez akejkoľvek snahy o nápravu), tá "samoinštalácia" operačného sytemu po vybere jazyka zamrzla - 3 TYZDNE trvalo kym dostali opravne CD, potom dodali aj klavesnicu - ale inu nez som objednal - navrhli mi ze mi daju redukciu... s ktorou ale ta klavesnica vobec nefunguje. Ako bonus tam bol programček PDF Complete, ktory mi skrátil život minimálne o 3dni...(bacha na neho vo worde - je to podvraťák)
Som zvedavý na tie prekvapenia, ked do toho naládujem Inventor a spol... |
|
Ľubomír Pápay
Inventor 2009,2012 |
|
Baranak
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Diskutér Přihlášen: 24.čer.2006 Lokalita: Czech Republic Používám: AutoCAD2008,Solid Edge,SW2012 Stav: Offline Bodů: 25 |
Zasláno: 31.led.2007 v 17:20 |
Stejný problém jsem měl z HPxw4300 kterou jsme kupovaly pro potřebu výuky a pro učitele. Taky jsem zestárnul o několik dní a měl jsem z tím velké starosti ohledně aktualizací grafické karty ( Invertor mě nechodil, tak jak měl), bylo se to z Ansysem. Vyladění systému mě trvalo 2 mesíce. Pevné nervy.
|
|
Radim Cech
TOP uživatel Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (MS) Používám: Autodesk Civil 2020 Stav: Offline Bodů: 848 |
Zasláno: 31.led.2007 v 18:19 |
Nechci dělat reklamu HW, ale moje zkušenosti jsou naprosto opačné. Jak první P120, tak druhá Vectra VL šlapaly bez problému několik let. Vectra už má pomalu 7 roků a ještě teď si na něm hrají bez větších problémů děti, brouzdají po NETu atd. Teď mám třetí rok XW6000 a opět bez problémů. Ale dokážu Vás pochopit, kolega měl problém s HW v periferiích, měl HW workstation a ať koupil od HW cokoliv, nikdy to nefungovalo spolehlivě, laser, scan, photoprint, vždycky nějaký problém. Ale Vámi popisovaný problém přece není jen v HW, ale v tom, kdo Vám to skutečně dodal? A mimo jiné, když jsem si kupoval XW6000, klávesnice nebyla v ceně, musel jsem si jí taky objednat. Takže ten, kdo Vám to prodával, Vás měl řádně informovat!!!
|
|
R.C.
OSTRAVA |
|
Radim Cech
TOP uživatel Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (MS) Používám: Autodesk Civil 2020 Stav: Offline Bodů: 848 |
Zasláno: 31.led.2007 v 18:21 |
Samozřejmě HP!!! Ne HW. Už z těch zkratek někdy blbnu.
|
|
R.C.
OSTRAVA |
|
Baranak
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Diskutér Přihlášen: 24.čer.2006 Lokalita: Czech Republic Používám: AutoCAD2008,Solid Edge,SW2012 Stav: Offline Bodů: 25 |
Zasláno: 31.led.2007 v 19:20 |
Nám vectry taky pořád šlapou a to máme na nich OS Win NT, ale ty pracovní stanice jsou nějak prokleté. |
|
Seiner
CAD/BIM manager Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
Zasláno: 01.úno.2007 v 07:51 |
Vloni v prosinci jsme nakoupili 12 stanic xw4300. Tenkrát to byla novinka, takže jsem si vyžrali jistý deficit informací. Byl dost problém sehnat dohromady ovladače a vše zprovoznit (hlavně zvukovky). Potom ale celkem pohoda. Za půl roku jsme dokupovali další a ta už byla předinstalovaná a plně funkční.
Zatím jsme měnili 2 disky a 1 paměť. Ten druhý disk včera a na jeho dodávku jsme čekali přes týden. To mi přijde docela dost - běžný prodejce mi takové věci dodává do druhého dne.
Jako obvykle se musí dávat pozor na speciality. Třeba do našich stanic nebylo možné zamontovat interní čtečky paměťových karet, jak jsme chtěli. Jednak to nešlo mechanicky, ale hlavně si to nerozumnělo s interním připojením USB.
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
Ľubomír Pápay
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: Slovensko Používám: AIS2009, AIS 2012 Stav: Offline Bodů: 954 |
Zasláno: 06.úno.2007 v 08:49 |
Hm, problémy pretrvávajú....Od času keď som to prvý krát zapol, to spoľahlivo každý deň mrzne...skutočne spoľahlivo. Vždy po štarte mašiny, cca do 3 minút....už ma to prestáva baviť, mašina za 100 litrov a problémy ako s počítadlom z Tesca. (WXP boli predinštalované, po tom ako sa to pri prvotnej dodávke samo nevygenerovalo....) Netuší niekto kde je problém? Mám sto chutí to celé vrátiť a žiadať nový stroj. Je to utópia? Keď vtáčka lapajú, pekne mu spievajú? |
|
Ľubomír Pápay
Inventor 2009,2012 |
|
Buba
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager Přihlášen: 05.říj.2005 Lokalita: Slovensko Používám: AEC Collection Stav: Offline Bodů: 1688 |
Zasláno: 06.úno.2007 v 09:12 |
Oscanujte si počítač na vírusy, potom si otestujte HW (HDD a pamäť). Sú na to rozne utilitky.
Ja som mala problém s AutoCont-om a po HW analýzach som zistila, že je vadný disk. Po jeho výmene mi PC fičí bez problémov ako hodinky už tretí rok. Len som si zväčšila pamäť na 1G.
|
|
Seiner
CAD/BIM manager Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
Zasláno: 06.úno.2007 v 09:40 |
To může být cokoliv. Ale tuhnutí počítačů krátce po startu jsem nedávno zažil a bylo způsobeno nějakou chybou ve Windows Update. Zkuste sledovat procesy, jestli nějakému nevyskočí využití CPU na 100%
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
Mrázek
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 05.říj.2004 Lokalita: ČR (LB) Používám: Inventor 2018, AutoCAD 2018, Vault Pro 2018 Stav: Offline Bodů: 1199 |
Zasláno: 06.úno.2007 v 10:25 |
Na to, do jaké role superprofesionální firmy se HP staví, tak by snad měli kmitat především oni, pokud něco není v pořádku (pochopitelně kromě zavirování, ale předpokládám, že pan Papay je natolik zkušený, aby to měl ošetřeno). Naše zkušenost po nasazení stanic HP4300 s grafikou GeFocre Quatro byla taková, že pokud se systém nabootoval na 3GB paměti (což je pro 3D aplikace minimálně doporučeno), tak se grafika vyřadila a jelo to na VGA. Z několika desítek stanic (to už by pro ně mohl snad být kšeft) to dělalo u několika. Očekával bych, že si stanici odvezou, poskytnou náhradní a problém vyřeší. Omyl - laborovali jsme sami s různými hotfixy apod., až to začalo dělat "zřídka" (naposledy se mi to stalo včera). A to popisuji problém, který se vyskytl před více jak rokem. Takže si myslím o této firmě taky své... (doma mám poskládaný no name, který jsem si nechal postavit z vytypovaných komponent a běhá mi jako hodinky).
|
|
Ing. Zdeněk Mrázek
Preciosa Ornela a.s. AIP 2018, ACADM 2018, Vault Pro 2018 |
|
Ferdinand
TOP uživatel Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (JM) Používám: AutoCAD2004 (EN) na Windows XP Stav: Offline Bodů: 1904 |
Zasláno: 07.úno.2007 v 18:17 |
Taky bych to viděl v otestování HW.
|
|
-FerTh-
|
|
Ľubomír Pápay
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: Slovensko Používám: AIS2009, AIS 2012 Stav: Offline Bodů: 954 |
Zasláno: 08.úno.2007 v 08:15 |
Keďže sa ten problém vyskytol už na totálne čistej mašine, ešte nemala vygenerovaný ani OS, som presvedčený že ide o HW chybu. Tak som sa rozhodol pre možno časovo náročnejšie riešenie - teda pre riadny záručný servisný zásah. So servisom som sa dohodol že vymenia matičnú dosku. Potom uvidíme...všetkým potenciálnym adeptom na kúpu stanice HP xw dám vedieť ako to dopadlo.
|
|
Ľubomír Pápay
Inventor 2009,2012 |
|
Buba
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager Přihlášen: 05.říj.2005 Lokalita: Slovensko Používám: AEC Collection Stav: Offline Bodů: 1688 |
Zasláno: 08.úno.2007 v 08:52 |
Ak by som si kúpila novú značkovú stanicu za nemalé peniažky, tak by som nástojila na výmene kus za kus. Značkové stroje by totiž mali byť odladené ako celok a nie sa v nich potom rýpať. A ja by som mala prestoje.
|
|
Mrázek
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 05.říj.2004 Lokalita: ČR (LB) Používám: Inventor 2018, AutoCAD 2018, Vault Pro 2018 Stav: Offline Bodů: 1199 |
Zasláno: 08.úno.2007 v 09:04 |
To bohužel není úplná samozřejmost. Pro běžně koupný stroj platí běžné reklamační podmínky. A řešení s minimalizací prostojů (servisní zásah do 12 nebo 24 hodin, výměna stanice při odvozu do servisu, ...) se řeší zvláštními smlouvami a ty nejsou zrovna levné.
Píšu zkušenosti z doby před cca 6-7 lety, kdy jsem ještě měl ve firmě na starosti nákup grafických pracovišť. Teď už zaplať Bůh dělám hlavně konstruktéřinu (je to podstatně zajímavější činnost), ale myslím, že podmínky rámcově zůstávají stejné.
|
|
Ing. Zdeněk Mrázek
Preciosa Ornela a.s. AIP 2018, ACADM 2018, Vault Pro 2018 |
|
Ľubomír Pápay
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: Slovensko Používám: AIS2009, AIS 2012 Stav: Offline Bodů: 954 |
Zasláno: 08.úno.2007 v 09:57 |
Hm...je to tak ako hovorí p. Mrázek. Prečítal som si záručné podmienky a zistil som že vlastne všetko záleží na dobrej vôli HP...dokonca aj v prípade že sa chyba opakuje, záleží len na ich rozhodnutí či vám stanicu vymenia, prípadne vrátia peniaze alebo sa v tom budu naďalej vŕtať...
|
|
Ľubomír Pápay
Inventor 2009,2012 |
|
Buba
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager Přihlášen: 05.říj.2005 Lokalita: Slovensko Používám: AEC Collection Stav: Offline Bodů: 1688 |
Zasláno: 08.úno.2007 v 10:51 |
Pozrite si paragrafy na ochranu spotrebiteľa. Ak by sa jedna chyba opakovala viac krát, myslím, že by to museli vymeniť. Ešte si pozrite, či náhodou nie je možnosť odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar. Určite to platí pre nákup v niektorých veľkých predajniach a určite cez internet. Myslím, že je to v Obchodnom zákonníku. Dá sa stiahnuť na nete. Ak sa rozhodnete ísť inou cestou, tak si určite každú reklamáciu dajte písomne potvrdiť, komunikujte s dodávateľom nielen ústne, ale písomne. Uvidíte ako skrotnú. Majú síce svoje práva, ale Vy tiež.
|
|
Seiner
CAD/BIM manager Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
Zasláno: 08.úno.2007 v 11:02 |
Bohužel, zákon na ochranu spotřebitele se nevztahuje na firemní nákupy - ty se řídí obchodním zákoníkem. Zjednodušeně - platí co je ve smlouvě a není v rozporu s jiným zákonem.
Proto taky mohou prodávat některé firmy počítače firmám se základní jednoletou zárukou. Chceš-li 2 roky, připlať si.
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
Ľubomír Pápay
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: Slovensko Používám: AIS2009, AIS 2012 Stav: Offline Bodů: 954 |
Zasláno: 08.úno.2007 v 12:51 |
Veru tak, p. Seiner má pravdu... P.S. Faktúra ešte nebola uhradená... |
|
Ľubomír Pápay
Inventor 2009,2012 |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | Stránka 12> archiv |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,113 sekund.