Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.095.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() Zasláno: 14.kvě.2007 v 12:16 |
Teď jsem teda utrpěl poněkud šok. Nainstaloval jsem si IS 2008 a chtěl se přihlásit k ADMS. Jenže ouha - naistalovaný vault server není kompatibilní.
Poraďte mi, jak udělat plynulý přechod mezi verzemi. Potřebuji nainstalovat na jednom počítači, ověřit firemní nastavení a pak postupně instalovat uživatelům.
- mohou na jednom serveru koexistovat 2 Vault servery různých verzí?
- jak přemigrovat data ze starého serveru na nový?
(nebo data zůstanou a změní se jen program?)
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Ľubomír Pápay ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: Slovensko Používám: AIS2009, AIS 2012 Stav: Offline Bodů: 960 |
![]() |
Myslím že dva Vaulty nemôžu byť na jednej mašine súčasne. Ja som starý odinštaloval. Pri inštalácii nového je možnosť spravovať aj staré dáta ( z verzie 11). Vybral som ju. Nový ADMS to vie obsluhovať bez problémov.
|
|
Ľubomír Pápay
Inventor 2009,2012 |
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
To mi spadnul kámen :-)
Beru Vás tedy za slovo, že data zůstávají a nový manažer je zpětně kompatibilní.
Děkuji
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Ľubomír Pápay ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: Slovensko Používám: AIS2009, AIS 2012 Stav: Offline Bodů: 960 |
![]() |
Ale iba verziu 11 !
|
|
Ľubomír Pápay
Inventor 2009,2012 |
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
JJ - už jsem zjistil. To mi naštěstí nevadí.
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21915 |
![]() |
Je to tak - na jednom stroji nemůžete mít více verzí Vaultu, ale lze snadno přemigrovat data ze starší verze Vaultu (4, 5) do Vaultu 2008 (viz příručka). Na instalačním DVD Inventoru 2008 je i Vault2008-klient pro Inventor 11. |
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
Tak moje radost byla hrubě předčasná.
Po instalaci a přemigrování, kdy vše vypadalo rozumně, jsem se dostal do stavu, že se nemůžu přihlásit k ADMS z IS ani z Vault Explorera a také mi nejde spustit administrace ADMS. Všude to hlásí nenalezenou službu.
V prohlížeči událostí je cosi o zakázaném přístupu k c:\wwroot\inetpub\web.config. Takový soubor tam ani nemám - mám jen jeho bak.
Zkusil jsem vše možné, ale nedaří se mi. Nejde se mi ani vrátit do původního stavu instalací předchozího ADMS - zřejmě bych musel odstranit novější verze .net frameworku a dalších věcí.
Uměl by mi někdo poradit? Zálohu databáze Vaultu mám.
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Ľubomír Pápay ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: Slovensko Používám: AIS2009, AIS 2012 Stav: Offline Bodů: 960 |
![]() |
možno je to hlúposť, ale keď som mal ja problémy, vždy to bolo v tom že na mašine som mal novšiu verziu flash playeru než on poznal (mal na svojom CD)...
|
|
Ľubomír Pápay
Inventor 2009,2012 |
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
No to je opravdu poněkud zvláštní konstrukce, že by program na serveru i klientovi nenašel službu kvůli něčemu, co IMHO vůbec nepoužívá.
Moje chabá pamět mi říká, že něco s právy jsem řešil i při zprovozňování ADMS pro IS11. Jenže si zaboha nevzpomenu, jak to bylo.
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
Tak problémy s přihlášením (nenalezená služba) zřejmě byly odstraněny restartem serveru. Jenže při hledání řešení jsem odinstaloval a znovu nainstaloval ADMS a přitom jsem nenastavil (nevím jestli bylo kde), že má být kompatibilní i s IS11.
Dá se to dodatečně nastavit/doinstalovat? Nebo jak nainstalovat klienta Vault2008 pro IS11?
(Já vím že je to určitě v manuálu, jenže mne dost tlačí čas...)
Děkuji
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
Update klienta jsem zvládnul. Děkuji za pozornost.
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,422 sekund.