ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.094.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum Najít  Události Události  Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoPřenos licence

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Danislav Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 06.říj.2008
Lokalita: ČR (OS)
Používám:
AutoCAD2005-2009
Stav: Offline
Bodů: 1
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Přenos licence
    Zasláno: 06.říj.2008 v 08:29
Dobrý den, při exportu licence LT2005 na jiný počítač pomocí Pomůcky pro přenos licencí jsem vytvořil soubor *.plu250. Ovšem na počítači, kde chci licenci importovat mi hlásí chybu souboru a pokud chci licenci importovat zpět na původní PC, tak zase hlásí špatnou identifikaci PC. Identifikační čísla starého i nové PC jsem kontroloval, jsou v pořádku a nepomohlo ani nové vyexportování licence ze starého PC (vytvoření nového souboru plu250). Jak tedy obnovím licenci ve starém PC, aniž bych musel LT znovu aktivovat ? Děkuji za Vaše reakce.
Zpět nahoru
Janek Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 01.říj.2004
Stav: Offline
Bodů: 69
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.říj.2008 v 08:50
Dobrý den,
řešení je jednoduché, použijte funkci obnovení systému ve Windows a vraťte systém o den dřív než kdy jste exportoval licenci.
J.V.
Zpět nahoru

Sdílet na: Digg it! Del.icio.us Twitter Google záložka Linkuj Vybrali.sme

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 8576:VIPChyba přenosu licence: Přenos licence není k dispozici
Tip 6980:VIPPříčiny selhání online přenosu licence (2010).
Tip 6827:VIPZhavarovaný online přenos licence Autodesk (2010)
Tip 9873:Pomůcka pro přenos licencí hlásí že sériové číslo není platné.
Tip 3878:Pomůcka pro přenos licencí - chyba: Byla zadána nesprávná identifikace produktu [11.1.0]
Tip 5069:VIPPo registraci i aktivaci zobrazuje program stále sériové číslo 000-00000000.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,125 sekund.